Oak Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 RR, fant dette bilde i dag... håper dette ikke er bilen din? for dette så jævlig ut.Hmm... det kan nok stemme: http://www.ruudracing.no/pictures/fullsize/DSC00074.JPG
RR Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 RR, fant dette bilde i dag... håper dette ikke er bilen din? for dette så jævlig ut. Hvor fant du det ? Noen kaller det prøving og feiling ,men det er kanskje derfor man ikke viser ting før man er 100% fornøyd emd resultatet Det er en av de 4 frontene som er lagd .Skal absolutt ikke bruke den nei!
Azzido Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 lå faktisk på bilforumet under "norges styggeste gatebil" tråden... Men står bare henvist til RR bilen... da jeg tenkte mitt... betryggende å høre at du ikke skal bruke den fronten
S3TR Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Prøving og feiling må til Litt inspirasjon: E36 GTR Tror denne stilen vil passe bra på bilen, men kanskje litt for "standard"? Desverre fant jeg ingen bilder av dennne fronten med god nok kvalitet til en runde i photoshop..
Bimmerlars Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 RR, fant dette bilde i dag... håper dette ikke er bilen din? for dette så jævlig ut. Å dæven
RR Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Prøving og feiling må til Litt inspirasjon: E36 GTR Tror denne stilen vil passe bra på bilen, men kanskje litt for "standard"? Desverre fant jeg ingen bilder av dennne fronten med god nok kvalitet til en runde i photoshop.. Tøff bil har den i bildesamlingen min jeg også Det blir den e46 m3 GTR fronten med noen mods....
Testpiloten Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Dette ser sinnsykt tøft ut! Inspirerende at noen tar den såpass langt ut. Spesielt hvis det er av egen lommebok og er bygget for å ha det gøy med og ikke bare noe pynt på biltreff Men tror jeg er glad jeg ikke betaler kalaset Lykke til videre!
RR Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Dette skal brukes ja... har panta mye tomflasker, så har sponsa meg selv ...
Sandersen Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Ja blir noe litt utenom det vanelige det her du får stå på og pante flasker!
rel0ad Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 dette blir det sykeste,, jeg kjører egenhendig de 60 mila ifra stavanger til rudskogen for å se bilen din til sommern, håper den kommer på banen?
SteffenM2 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Med all den plastikken, ville ikke jeg herja så fryktlig mye på bane, en tur i sand fella, så er det vel sikker 50tusen i plastikk som ligger igjen.. Men for all del, gromt prosjekt! Men syns ikke du burde ta E46 GTR fanger, ta heller E36!
rel0ad Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 han har vel støpe formene så det gjør da vel ikke no:P
RR Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Bilen skal brukes ,men får vel ungå å ikke "dra" av Har jo sefølgelig former og deler til å skifte ut ! Målet er å ha den klar til april/mai 2007
RR Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Noen andre som sitter på noen bra bilder av m3 e36 gtr bilder som kan brukes til fotoshop modding ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå