Oak Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Er noen i denne tråden: http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=404967
TurboTore Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 RR: nevn gjerne opp litt specs om motorbygginga! Regner ikke med du må være like hemmelighetsfull ang denne motoren som de tidligere motorene? Cossie motorene har vel tross alt vært noe villere bygd Motorspecs er alltid interessant
m3e30 Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 hva blir motor specs på den,? venter på samme tilbud fra ppf.
RR Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Hei Etter en lang dag med mye kjøring er motoren levert ! Bremsing hos VS motor er bestilt Kommer med bilde oppdates så for jeg får de fra PPF i sverige Motoren forventes bremset i slutten av februar Innmaten som brukes har bremset 1100 hk i benk Turboen klarer nok ca 700 + hk Jeg håper på å klare 700 hk ,men tenkte å prøve med en større turbo også Noen som har et m20 svinghjul til salgs ???
Testpiloten Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Måtte bare nevne Satt å så på gatebilfilmen fra 2004 da en M3 driver å prøve å kvalifisere seg til Dakar Rally eller noe slikt... Ikke prøv det med den nye bilen da (Regner med du er samme karen nå vel?)
RR Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Skal ikke stå på innsatsen ....får prøve å ikke dra i sandkassa
Gjest Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Noen som har et b20 svinghjul til salgs ??? Mener du M20? Isåfall har jeg
Skautroll Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 thehe... du kan få svinghjulet mitt når jeg har blåst motoren håper bare snøen kommer snart! Åssen kjørestil satser du på a? rundetider og snurring så fort ræva kommer sånn som KRB volvon, eller sidelengs og dekkrøyk?
Skautroll Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Må korrigere den litt... Snøen må bli BORTE før det smeller
RR Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Det blir vel neste lik stil som vs motor sin m5 .... Det skal vel gå fort og litt power drift ,er vel litt breie dekk for drifting ... kontrane kommer fort da ja Har kjøpt en drifting bil for 2007 sesongen som skal ta seg av det med oversatsing http://www.ruudracing.no/bildegalleri.aspx?kat=7
RR Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 thehe... du kan få svinghjulet mitt når jeg har blåst motoren håper bare snøen kommer snart! Åssen kjørestil satser du på a? rundetider og snurring så fort ræva kommer sånn som KRB volvon, eller sidelengs og dekkrøyk? Flott men trenger det helst i "nær" fremtid ".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå