Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men i svarte... begynner å savne litt hårete biler på skogen jeg nå.

haru solgt bestemora di for å få råd til detta eller? :P Lukter nokaspenger, hehe...

Ble litt bekymra når jeg hørte 12" bakdekk ja :lol: det sklir vel ikke som 240 min på vinterføre akkurat!

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Pris ?

Eller bytte i e 36 deler ???

Dekker du frakta så sponser jeg med M20 svinghjul :wink:

Send meg en PM om du fortsatt trenger.

Skrevet

Det er noen år siden bilene var solgt :wink: ;Men motoren var solgt i november 2006 :D

Som igjenn har gitt min gm motor en liten oppgradreing på småting ,kommer kanskje med prosjektet i år ,den skal i en sierra coswort sedan

Skrevet

Visste at bilen var vekke for noen år siden :) Den svarte Cosworthen du hadde med gullfelgene, det var drømmebilen min :) Var det ikke 728,5 hk iden? Syns jeg husker det var det i motoren.. Elska den bilen

Litt OT men. Mimring :D

Skrevet
Visste at bilen var vekke for noen år siden :) Den svarte Cosworthen du hadde med gullfelgene, det var drømmebilen min :) Var det ikke 728,5 hk iden? Syns jeg husker det var det i motoren.. Elska den bilen

Litt OT men. Mimring :D

Alltid morro å mimre det var 657hk og 710nm i dn siste motoren som satt i den svarte bilen :D skulle nok aldrig ha solgt den !

Skrevet

Nei den skulle du aldri ha solgt, husker første gang jeg så den bilen i aksjon, var heilt vill.. hehe.. Morro med Cosworth, men nok om det, var det noe spesiell grunn til at det blei Bmw på deg nå eller ville du bare teste noe anna enn Ford, syns jeg husker du hadde en M3 som du holdt på å gå på sia med på Rudskogen, rett før Breisladdsvingen? Stemmer ikke det? Glenn Rodney satt på eller noe? :D

Skrevet

Stemmer det ,det var en orginal e30 m3 dtm bil laget av Linder

En artig bil .Den var nok ikke klar for en slik motor som jeg ga den :D

Den egnet seg best for en sugemotor på max 350 hk :wink:

Skrevet
Stemmer det ,det var en orginal e30 m3 dtm bil laget av Linder

En artig bil .Den var nok ikke klar for en slik motor som jeg ga den :D

Den egnet seg best for en sugemotor på max 350 hk :wink:

Fytti katta, hadde jeg ikke vært fattig student, er vel det en av bilene her til lands jeg kunne tenkt meg mest! :D Original E30 M3 dtm bil, hva er vel bedre! Senterbolt, luftjekkene osv, får vann i munn jeg altså!

Men blir spennende å se på detta Ruud, blire driftsikkert ere jo kult, og den nye S15'n din hadde jeg skikkelig sansen for, hvitt er kult, også så brei da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...