Gå til innhold

E30 ombygging m50b25


Foss
 Share

Anbefalte innlegg

jaja Edvin,, synn at du blåser av prosjektet. Hadde gledet meg til og følge med her asså,, men bra at du innser at det går mye penger, for det gjør det!, men ett fett bmwprosjekt er den beste måten og ha det kjekkt med pengene sine på synest jeg da!.. Jeg har brennt meg på den forrige bmw en, for den ble dyr og ikke noe rå i det hele tatt en gang, men satser sterkt igjenn til våren ;) Ikke gi opp du heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja Edvin,, synn at du blåser av prosjektet. Hadde gledet meg til og følge med her asså,, men bra at du innser at det går mye penger, for det gjør det!, men ett fett bmwprosjekt er den beste måten og ha det kjekkt med pengene sine på synest jeg da!.. Jeg har brennt meg på den forrige bmw en, for den ble dyr og ikke noe rå i det hele tatt en gang, men satser sterkt igjenn til våren ;) Ikke gi opp du heller...

halloen Arild ja:)

greit d at det finns mer penger, men d gjør d ikke i lommeboka mi for d om:P

har ikke tenkt å bruke penger på andre ting (kansje en fest i ny og ne....:P ) men merker fort at lærlinglønn er lærlinglønn...:)

Har hatt litt små mekking på den da.. Svarte ringer rundt lyktene hjalp utruli mye på bilen...!:)

får se det ann rett og slett:)

bmw320ifrfossrr6.jpg

bmw320ifrfoss1mg1.jpg

må ta litt rust også på bilen, hull i torpedoveggen å litt kanaler og litt sånn... så har litt å gjøre! litt kosmetiske feil rundt om kring..

Hadde eg troffe den katten til naboen i et mørkt smug uten vitner så kunne jeg ikke forsvart handlingene mine i etterkant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe av m50 prosjektet altså? [-(:)

neeeh ikke enda hvertfall, skal komme en gang d også! d er jeg fast bestemmt på!:) men får klare meg med m20 enda... så lenge det ikke er under 6syl.:) sliter litt m pengene, har litt å ta ijenn etter den siste bmw'en jeg hadde:)

men ser jo det at e30 er noe for seg selv, finere i mine øyer:P

imgp0022at9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...