Andycam Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Noen har kanskje lest litt om Goodwood FOS før, men slenger ut litt ekstra bilder og en nyredigert film fra årets festival. Bilder finnes her: http://www.andycam.net/view_album.php?set_albumName=goodwood06 Ettersom det er umulig å gi inntrykk av Goodwood med kun èn kameramann, så må folket tenke på at dette er bare en veldig liten del av hva man kan forvente å se. Men mye action er det klippet sammen i alle fall. Har sittet og glist fårete over flere av klippene her. Det er flere kjente personer med i filmen! Kan bl.a. nevne Jensen Button, Giancarlo Fisichella, Jochen Mass, Petter Solberg, Stirling Moss, Jackie Stewart, Jodie Kidd, Grönholm osv... Tre muligeter for nedlasting: 1. Høyreklikk og "lagre mål som" 2. x 3. Ftp: 85.200.10.213 user: goodwood pass: 2006 Tid: 11:33 min Format: DivX 6.4 Størrelse: 111MB Have fun! (I know we had! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Må få til en tur dit en gang, det er ihvertfall sikkert! Flott at du legger ut bilder slik at vi ser hva vi kan irritere oss over hva vi gikk glipp av.. Hvordan er det å få hotell i området under festivalen? Hvor lenge varer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Festivalen varer fra fredag til søndag og jeg tror det er så godt som håpløst å få hotell under festivalen. Chichester er en ganske liten by og har sånn sett ikke kapasitet til så mange gjestende (150k mennesker). Men vi bodde i nærheten av Gatwick og tok toget ca 1 time ned til Chichester og så taxi fra stasjonen der (de vet hvor vi skal). Det funket helt greit. Selv om neste gang skal vi nok prøve å finne et hotell som ligger i en eller annen by litt lenger sørover på toglinjen. Å ta toget er veldig greit, men om morningen er det litt kjipt å sitte for lenge på tog. Info om årets festival og etterhvert om neste års festival kommer her: http://www.goodwood.co.uk/fos/ Håper noen tar med kamera seg og drar i 2007. Jeg kommer nok ikke til å dra, så håper å se mye bilder. Men i 2008 derimot.... (kan jo ikke dra hvert år) Jeg fatter ikke at ikke flere bilinteresserte her i landet stikker bortover. Alle som har sett på bilracing de siste 100 årene finner noe interessant der. Det skjer så mye der at en helg er litt lite nesten. Vi var der lørdag+søndag og vi skulle lett klart å bruke en dag til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 jeg å en kammerat snakket om å dra dit tidligere i år... men det ble vist med praten..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå