Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAllois alle bimmer frelste.. :lol:

nå skal dere høre en liten gull historie fra i går natt..

Vi skulle på byen og har litt problemer med og komme oss ved til byen så vi får en kammerat til også kjøre men vi var for mange sp jeg (dum som jeg er) sa at dere kan låne bilen min da har vi god plass (e34).

så vi reiste nedover og vi som skulle feste gjorde det.. og når jeg da skulle hjem så gikk vi ned til der de sto med bilen min, var da det begynte, Nei bilen hadde begynt og gå på 5 når de hadde kjørt og så hadde gitt faen åh håpet på at jeg ikke skulle merke noe når jeg fikk den igjen så da vi skulle hjem hørte jo jeg tvert at bilen min ikke hadde det helt bra.

så fikk jo de til og kjøre opp og statoil og der stoppet de den... jeg begynte og se over alle salnger og kabler. men fant ikke ut av stort.

da vi skulle starte bilen igjen gikk bare motoren rundt virket som om at det ikke var comp igjen i hele motoren, så plutselig fikk vi ett kjempe klikk i motoren (hørtes nesten ut som ventilene gikk i stempla) etter det skjønte jeg jo at det bare var og gi opp..

men noen som har vært borte dette?

Fikk kjent litt etter på regreima og den virket jo tram nok...

Noen som vet om ventilene går klare på M20 b25 slik at de ikke tar i stempel toppene?

huff

Skrevet

er skeptisk til å låne bort 325'n min pga det du har opplevd der. Folk som ikke er vant til litt sprekere biler kjører som svin som regel når de får levert noe sånt i henda.. nå sier jeg ikke at de har råkjørt noe med din men ved vanlig kjøring skal vel det der mye til for å skje?

Skrevet

Prøv å dra rundt motoren for hånd, da vil du kjenne om ventilene tar nedi stempel toppene( du vil få en veldig motstand, som om motoren sitter fast)Ta ut pluggene først, så du slipper komp. da kjenner du det lettere.

Event. ta av toppdeksel, og se om alle ventilene går normalt. Har du kroket en vil den henge i styringa.

Skrevet

Ok.. mange gode svar.. men er bare så rart at den gikk på 5 først..

har forresten flere topper til m20b20 liggene så vil ventiler fra de toppene passe i b25 toppen min.

noen som vet om noe annet som kan ha skjedd.??

Skrevet

sånn.. driver og re kalibrer motoren nå og bytter reg reim.. men lurer på den fordelern som sitter forran på kammen? når jeg har re kalibrert motoren er det ett pungt på den som skal være likt med kammen??

finner ikke noe..

Skrevet

Du må av med alt så du ser reim hjulet,der er det ett hakk,og deg skal stemme mot den pila på toppen,ca kl 2 når du ser den forfra.

Skrevet

Åh..!! smell.. kammen min er knekt også!! Jippi!! :lol:

Nå er jeg litt interisert i en Hel topp til M20b25 motoren min her..

Me hvis noen har en hel motor så kjøper jeg det.. Bare og komme med tilbud.. orker ikke skru for mye nå.. er så kaldt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...