Mangel Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hahaha, er det mulig, tror jeg hadde blitt temmelig lang i maska hadde jeg sitti i den aston'en Forresten.. filmen blir filma fra en GT3 1 min ute i denne ish http://www.elzer.de/T1inLaSource-2.wmv http://www.elzer.de/hinterT1-2.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sinnsykt!Tror ikke den var 100 % original den der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hehe, nei, spørs om noen har skrudd "litt" på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hehehe, dette synes jeg er ubergromt. Men klart det går styggfort med 408 hk i hekken..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Dæven, hadde ikke forventet meg noe slikt nei... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 må ha vært en orginal tdi det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Sikkert chippa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Gamle russebussen min jo!!! Gikk vel kanskje ikke så fort alikevel når jeg tenker meg om... Den brukte 2 liter olje om dagen og gikk så dårlig at den skar seg i 17.mai toget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 haha.. vondt i lattermuskelen je Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 993 biturbo maskin i en folkevognbuss... Høres ikke trygt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Tøff film det Men begynte å lure da VW bussen kom farandes der...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Gamle russebussen min jo!!! Gikk vel kanskje ikke så fort alikevel når jeg tenker meg om... Den brukte 2 liter olje om dagen og gikk så dårlig at den skar seg i 17.mai toget Slik det skal være da, fylle olje og peile bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå