Baklie_E30 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hei! Hva heter fargen på denne bilen?Eventuelt hva er fargekoden? Er det Candyred? http://gallery.raceinfo.no/gallerymini. ... BMWVaaler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Tror ikke det er candyred ihvertfall.. Den mener jeg er en ØRLITEN tanke mørkere. Kan det være plommerød det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Dette er candyred: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Finnes vel mange typer/nyanser "candyred"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 F.eks. hvitfargen som er på bilen min, er i hele 16 (hvis jeg husker riktig) nyanser... Så.. er nok en god del her ute og kjører i dette tilfellet. Tror nok du burde gå på jakt etter eieren. Du ser jo skiltnummeret der, så du kan jo ringe vegvesnet og høre hvem eieren er Såh, spørre eieren høflig om han vet. Evt. om det kanskje er noen her som vet hvem eieren er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå