artax Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 hei jeg har et problem med bilen min e34 520 90 modell, det første er at vindusviskerene mine så si nesten aldri fungerer, eller den fungere bare på full speed og resten får du til sånn ein gang i blandt, og da stopper den sånn midt på ruta, kan det være releet som har tatt kvelden da eller er det motoren som er tullete?? prblem2 er at varmenapparatet i bilen virker bare på den delen som kommer opp ved front ruta eller med beina, framme i dash bordet kommer det bare kaldt luft ut
E36 Coupè Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 skal kun komme kald luft ut fra fronten av dashbordet..det er friskluft. er bare til å stenge igjen dysene om d sjenerer..
artax Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 hehe ja men det hadde vert litt greit om det kom varm luft ut der når jeg vill det, uasnett hvordan jeg stiller på det så er det bare kald luft som kommer ut
Stonescream Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 vil alltid bare komme kald luft der siden ingen varmluft som er koblet sammen med dette "hullet". Vil du ha varmluft der, må du i så fall legge opp og endre rørene som fører luften rundt om. Du får skru av dne store og sette opp de justerbare på kanten.
goks Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Den store luftdysa midt på dashbordet er kun friskluft. Her får du ikkje varmluft. Det skal du derimot få i dei to svingbare dysene som vender bakover, plassert rett over CD-spiller etc. Ellers er det vanlig at varmeapparatet i E34 kødder. Var ikkje dette svar på det du lurte på får du prøve å vere meir spesifikk.
Moose Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg får varmluft ut overalt, bortsett fra i dysene bak mellom setene. Her kommer det bare kaldluft. Noen som veit hva som er galt? Jeg har egen bryter for justering av varm/kaldluft fremme i dashen over radioen. Er noe som kom på senere modeller? Jeg har en -92 mod.
Spinner Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 hei jeg har et problem med bilen min e34 520 90 modell, det første er at vindusviskerene mine så si nesten aldri fungerer, eller den fungere bare på full speed og resten får du til sånn ein gang i blandt, og da stopper den sånn midt på ruta, kan det være releet som har tatt kvelden da eller er det motoren som er tullete?? Jeg hadde problem med mine viskere et par ganger, den ene gangen stoppet de av seg selv og da var det aksel gjennomføringene som hadde satt seg...rust og dritt...litt demontering, smøring og håndemakt fikk ordnet det. Gjennomførinene er vissnok en gjenganger på e34, flere har måttet bytte dem iflg lokale merkeverkstedet... Den andre gangen jeg hadde plunder var det speedometersensoren på bakakselen som skapte seg, da ville bare viskerne kjøre kontinuerlig på full speed, alle andre innstillinger gikk rett på intervall (pga kjerra trodde den stod stille..?) Dette merkes jo også på speedometeret da som lever sitt eget liv. Dette var bare mine erfaringer, du får se om de er til hjelp...
artax Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 hei jeg sliter fremdeles med dette her vidusvisker problemet mitt, så jeg gikk ut til bavaria i Stavanger og kjøpte meg en ny styreenhet til viskerene, men nå har jeg et til problem eller det har ikke blitt et problem enda for jeg har ikke fått delene men det jeg lurer på er hvor ligger denne styreenheten på bilen min? kan være greit å vite til jeg får delen. jeg vet ikke om det er det som er problemet men satser på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå