Rotty Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Holder på overhale og fikse diffen på 323 e21 min. Har plukka ned diffen og tenkte sandblåse alt + eve skifte ut slitedeler. noen som veit om den axslen som går fra mellomakslinga og inn i diffen skal være litt treig å snurre rundt?? eve andre tips i hennhold til overhaling av diff jeg bør være obs på?? takker for svar
propan Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Hvis du ikke har peil og ikke vet noe om det-la vær. Jeg sender alltid diff til folk som kan dette. Det skal shimses riktig++ En kompis gjorde det selv og sa haha til meg fordi han klarte det-6mnd etterpå var en stk M3 diff til 5000kr helt ødelagt.. Pinjongen var gnagd vekk++
Rotty Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 ja er nok helt enig med deg propan, la fagfolk ta den delen med diffen. men jeg kan jo sandblåse og fikse den sånn så får fagkyndige gjøre resten. har du noen tips om hvem som overhaler differ? kansje noen her på forumet gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå