Kristov Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 er blokka klar for og montere i stempler og det hele? tenker egentli på det underspylingsgreiene om man må ha noe ekstra? eller er hullene borret rett i en oljekanale slik at den orginale oljepumpa presser olje ut av hulla? er ikke helt sikker å hvordan dette fungerer så du sikkert sjønner. jeg har egentlig alt klart uten om blokk og topp som må maskineres..hadde jo vært enda enklere å kjøpe ferdig blokk.. er det 84mm borring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 er blokka klar for og montere i stempler og det hele?tenker egentli på det underspylingsgreiene om man må ha noe ekstra? eller er hullene borret rett i en oljekanale slik at den orginale oljepumpa presser olje ut av hulla? er ikke helt sikker å hvordan dette fungerer så du sikkert sjønner. jeg har egentlig alt klart uten om blokk og topp som må maskineres..hadde jo vært enda enklere å kjøpe ferdig blokk.. er det 84mm borring? Hvis du ser nærmere på bildene så er det munnstykker der som henger over cyl-kanten undenfra. De spyler olje opp. Org borring, dvs 84 mm. Blokka er ferdig maskinert for montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 kunne godt tenkt meg kamdrevet og oljepumpen vist du sender?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iturbo Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 er det arp tppbolter fra ppf eller? pm meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hei, va er det som er igjen her av deler? Kunne tenkt meg den oljepumpa oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ingenting er solgt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Seriøst interesserte tar kontakt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Annonsen er nå oppdatert. Ingen bytter! Studsene vet jeg ikke hvor er kjøpt da de satt på motoren da jeg overtok den. Det har kommet inn bud på 10k på datasprutet, men det synes jeg er for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvor ble det av blokka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvor ble det av blokka? Den er solgt. Listen oppdateres etterhvert som smarte folk handler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 10500 bydd for datasprutet. For dere som trenger bilde av boksen og ledningene så kommer det til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 13k bydd for datasprutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Oppdatert annonse. Datasprutet er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Ingen som skal trimme M20 i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå