Hakon Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har veldig mange fonter på Mac'en min, men ingen som er 100% like den du finner på skiltene. Du finner nok en som er ganske lik, men ikke identisk. Det finens fontpakker man kan laste ned/kjøpe, og da kan det hende at den fonten er med i pakken. Er også godt mulig de har fått laget en font til formålet, og at den ikke er å få kjøpt. Det du imidlertid kan gjøre er å lage dine egne bokstaver i ett Vector tegneprogram. Det tar nok litt tid, men er man nøyaktig kan det bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 tja. det er ikke så vanskelig. kontorrotta bak disken: "skal du ha noe mer da?" teck svær på den andre sida av disken: "ja, jeg skal ha et lite skilt" kontorrotta: "hva skal du ha det til?" teck: "ehh.. hmm... til jobben " kontorrotta: "da kommer det på 200,- og er ferdig om en uke" teck med ett digert smil om munnen: "takk" da jeg ringte dit onsdag en uke etter, og spurte om skiltet mitt hadde kommet. så sa kontorrotta at de hadde skjedd en feil. og at jeg hadde ved en feiltagelse fått et parkeringsskilt med reflekterende plate. og at det ville ta en uke til, og at dem skulle sende skiltet tilbake på førstkommende fredag. siden parkeringsskilt ikke skal ha en reflekterende plate. så da fikk jeg dama til en kompis til å reise dit og hente skiltet på torsdagen dagen etter. og vips. så har man en lite reflekterende skilt. M/kvittering ifra biltilsynet på at man har kjøpt ifra dem prisen for ett lite skilt: 200,- prisen for får å bli tatt med et lite skilt: 1500,- prisen for å vise fram en kvittering hvor det står at man har kjøpt det på biltilsynet, og det er dems feil: PRICELESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 forresten. så vet jeg at posåsen har lagd en del skilt til amcar-miljøet i solør. så er vel ikke umulig at Dag på posåsen kan sende deg den fonten de bruker til skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kanskje jeg heller kan få han til å lage et for meg Har du peiling på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 2-300 ca tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hvis ikke har du han roar-karen da. på fæssa. han er billigere en posåsen. og klarer samma oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 ett kjapt søk på www.dafont.com http://www.dafont.com/search.php?q=licens+plate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er ikke samme font, den øverste der er til tyske skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 tenkte mest på det siste treffet. font nr. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er England Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 jeg er england!!!! hmm.. ja, nei kanskje det ikke er slik de nye skiltene her til lands er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 De NYE skiltene som kommer den første november, er av skrifttypen Myriad. Ble utviklet av folk @ Adobe og er ifra 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Prata akkurat med en kamerat som hadde fått laget klistreskilt med refleks hos Posaasen for 300. Litt mindre enn originalt, med ramme og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Noen som har forslag til hvordan jeg kan lage en klipspatent til skiltet foran? Tenkte slik at jeg kan bytte mellom å bruke stort og lite skilt foran. Så enkel og diskré patent som mulig.. Alle tips tas imot med STOR takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Fikk nettopp lite skilt på Biltilsynet jeg - til traktoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå