cmn Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Hehe. Får tak i lite skilt med refleks for 200,- Men skulle hatt en klipspatent så jeg kan bytte mellom stort og lite skilt.
wheelman Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 hmm når jeg var og spurte etter lite skilt på bt, fikk jeg beskjed om at dem kun ga ut slike til biler som hadde fått montert dette orginalt, typisk amcar med lite hull i fangeren... og at fangeren da måtte være orginal :S
ChrZZ Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Ja, de driter vel i om det ser stygt ut i -original- M-tech frontfanger.. men men... jeg har ihvertfall planer om å holde meg på den korrekte siden av loven i -denne- saken (kanskje ikke nødvendigvis i alle -andre-)
Steffan C Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 De NYE skiltene som kommer den første november, er av skrifttypen Myriad.Ble utviklet av folk @ Adobe og er ifra 1991 Lå bak en Mercedes med disse skiltene tidligere idag. Pga han kjørte med henger, så var hele skiltet vanskelig å se til å beg. med. Lurte veldig på hvilket land denne bilen var ifra, helt til vi skillte lag i en rundkjøring da jeg så det norske flagget. Da må jeg si skuffelsen var stor over utseende på disse skiltene på denne nye bilen . Dette var jo første møte med disse i RL, blir vel sikker vant med disse etterhvert. Har vel egentlig ikke noe valg .
Bjørn 320 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Hehe. Får tak i lite skilt med refleks for 200,- Men skulle hatt en klipspatent så jeg kan bytte mellom stort og lite skilt. Borrelås eller kraftig magnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå