m50turbo Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 legger ut denne godbiten for en kompis i trondheim. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =13&tot=18 har det meste av info om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hva er gjort av modifiseringer på motorstyringssystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 er vel sikkert datasprut da siden han kjører uten lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 fin patent på plasseringen på kompressoren da.... skar bare hull i panseret han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 er dette gokjent? med kompressor? er ikke no å syte på med tanke på prisen.. har du flere bilder.. dette var intresangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 herlig at radiatoren er festet med strips ( eller ser jeg feil ?) Det funket bra på E32'en også...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 er vel sikkert datasprut da siden han kjører uten lmm. lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 luft masse/mengde måler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 herlig at radiatoren er festet med strips ( eller ser jeg feil ?) Det funket bra på E32'en også...hehe Strips kan brukes til nesten alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 når noe i en bil er festet med enten strips gaffateip hyssing (ja jeg har sett det ) da blir jeg veldig skeptisk til bilen. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 når noe i en bil er festet med entenstrips gaffateip hyssing (ja jeg har sett det ) da blir jeg veldig skeptisk til bilen. hmm.. Helt enig! I hvertfall vitale deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 er det skåret 2 hull i panseret el? hehe, er den godkjent med kompressor? eller m5 i det heletatt`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 når noe i en bil er festet med entenstrips gaffateip hyssing (ja jeg har sett det ) da blir jeg veldig skeptisk til bilen. hmm.. Ingen grunn til det. Radiatoren hviler på noen støtter på undersiden, så stripsen ( om det faktisk er det vi ser, det har vi ikke fått bekreftet enda) belastes ikke i særlig stor grad. Slik er det i alle fall på 7'ern jeg kjører rundt i, vel.. kjørte rundt i, i alle fall. Helt uproblematisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jævli feit bil da... Men er vel ein grunn til at han selger den så billig... Mangler godkjenning eller noko sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 er det skåret 2 hull i panseret el? hehe, er den godkjent med kompressor? eller m5 i det heletatt`? Jeg ser 2 hull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg