Deep Dish Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Kom over denne artikkelen om tuningselskapet G-Power, som styler/bygger om 6-serien.. Artikkelen kan du lese her (flere bilder) Likte IKKE hva de har gjort med denne, ser jo ut som en japsebil.! Perfekt senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg syns den så rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Kan være enig med deg når det gjelder senken, men stylingen var ikke så pen. Denne AC Schnitzer stylingen er mye penere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Come to papa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 FET... Ikke annet å si Fet for lommeboka og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg synes begge var utrolig råe, Men så er jo denne bilen tøff i utgangspunktet også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Den er råest sånn her.... http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 0x1200.htm Veldig clean. Som en BMW skal være, ikke for mye fjas.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Syns ikke G-Power 6'ern så så ille ut, men det er AC Schnitzer 6'ern som er kongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Den er råest sånn her....http://www.seriouswheels.com/2007/2007- ... 0x1200.htm Veldig clean. Som en BMW skal være, ikke for mye fjas.... Hjertet banker litt ekstra for en entusiast når man ser slike biler Tror jeg hadde bodd i bilen hvis jeg hadde hatt noe sånt til disposisjon Den som hadde vært rik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Likte fronten og siden, men litt porshce preg bak på bilen, ellers absolutt rå Hvor store felger er det på den, 20-22"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 synest g-power sin var sinnsykt feit jeg aktisk feitere en ac sin. men det er jo smak og behag det der og. og ikke minst de hjula... mmmmmm for en go bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ganske råå!! Det bilde lyver litt når du sammenligner det med AC-bilde... Ser veldig kort ut den G-power bilen. Heilt ok bil for meg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå