Myrvikingen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hadde en saab 2.0 Turbo før jeg kjøpte meg en 316 Compact BMW. Og i Saaben la jeg phono-kabel`n i midtkonsollen hele veien bak.. Lurte på om noen hær har peiling.. Det ser ut som det er en luke på konsollen der handbrekket sitter, men jeg vil ikke rive å slite så mye i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Legg den langs kanalen, på VENSTRE side (strømmen går på høyre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 eller i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 I Compacten fungerer det Tommy nevnte, veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvikingen Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hey, Takk ! Er elektrikker, så det med kabelføring skulle være no deal. Men mekanikker d er jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 I sedanen min la jeg den under midtkonsollen. Det gikk knirkefritt og lett som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hva er det smarteste og gjøre i en coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hva er det smarteste og gjøre i en coupe? Som jeg sa over her, på vesnre side langs kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 phono kabel på motsatt side av der batteriet stå, pluss kabelen på samme siden som batteriet, og styrestrømmen på samme side som pluss kabelen... ikke bruk styrestrømmen som er på phono kabelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvikingen Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvorfor ikke bruke styrestrømmen i Phono-kabeln ?! Jeg har en Phono-kabel med remote i midten.. Den skal være bra skjermet... Eller er det ikke med tanke på skjerm du ikke anbefaler å bruke den som er med i phono-kabelen ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 personlig syns jeg den er for tynn, og med tanke på at det går pluss signaler der, så kan dem forstyrre lyden, selvom phonokabelen er skjermet, selv bruker eg 2.5 kv.mm som styrestrøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 personlig syns jeg den er for tynn, og med tanke på at det går pluss signaler der, så kan dem forstyrre lyden, selvom phonokabelen er skjermet, selv bruker eg 2.5 kv.mm som styrestrøm.. Hvorfor trenges tykkere remote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 personlig syns jeg den er for tynn, og med tanke på at det går pluss signaler der, så kan dem forstyrre lyden, selvom phonokabelen er skjermet, selv bruker eg 2.5 kv.mm som styrestrøm.. Det har ikke noe å si så lenge dette er styrestrøm. I alle ledninger i bilen går det pluss, vell å merke ikke - noen e jo tynne som fy. dette er pga. f.eks. forsterkeren ikke trekker så mye "strøm" ut ifra remoten.... Til deg som lurte på om du kan bruke kabelen som følger phonokabelen, så JA du kan det uten noe problem :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Trenger ikke akkurat noe tykk kabel til remoten. Siden sikringen fra spilleren er på rundt 0.3amp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå