wheelman Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 har en 92 320 coupe som jeg sliter litt med klaring over felg på bakaksel. projekttråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27386&highlight= jeg har 19 (235/35) dekk på bak, og da ligger karroseriet helt nedpå dekket. Bilen er senket, men det står ingen steder hvor mye. Jeg kjøpte gummiforinger på tema til og stive opp fjærene med, men dette var ikke nok. så er mitt spørsmål. Når jeg ikke vet hvor mye den er senket i forhold til orginal, hvordan kan jeg da finne ut hva slags fjærer jeg må ha bak for at det skal bli grei klaring mellom hjul og hjulbue? er 19 stort på e36? må forresten også legge til at denne er felger med impress som passer til 5serien, så egentlig er ikke dette noen god løsning. men jeg fikk dem så billig, også tar dem seg utrolig godt ut på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 19 er litt for stort på E36 spør du meg, men smaken er som baken Vil nesten tro at du kan få problemer med så breie dekk og 5 serie innpress på bilen din. Kan hende du må til å valse litt for å få plass. Jeg lånte noen 225 dekk fra en Opel Monza engang på min usenka E36 og dette subbet så vidt det var i humper. Tror Monzaen hadde ET 35. 5 serie har vel ET 18 eller noe sånt og E36/E46 har ET 42 så det er jo snakk om et par cm avvik og når du i tillegg har så breie dekk så kan det bli problem. Tor nok tingen er valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvis du går ut i fra at den er senket 40 bak så tror jeg det ikke blir så mye feil hvis den subber med 19 tom,som er egentlig for stort til e36. 5 serien har et 20 orginalt så bilen din må vel bli veldig ukomfortabel å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 men greia er også et fjærene er segne, så de er mye lavere en det som er oppgitt... som sagt, jeg VET dem ikke "passer" men det går fint så lenge jeg får løfta karosseriet litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå