Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt grenrør selges. Kun åpnet og sett om alt var med.. Sies at det skal gi 10% effekt økning, men dette kan være en smule overdrevet.

dsc00059yx2.jpg

SOLGT..

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Merket er jeg ikke sikker på faktisk.. Jeg kjøpte dette gjennom Jonte her på forumet, så det kan kanskje han svare deg/dere på.

Skrevet

Mulig bildet lyver endel, men for meg ser det ut som det er forskjellig lengde på rørene.

Er ikke litt av vitsen med grenrør at alle rørene er like lange?

Skrevet

Bildene lyver nok da ja..

Poenget med grenrør er at de skal være like lange ja, ellers kan jo det som sitter der org brukes..

Skrevet

Det er ikke forskjellig lenge på rørene.. Såvidt jeg vet.. I følge Jonte er disse like. Har ikke målt selv.

Skrevet

hmm er du sikker dette passer til 320 da det ikke er likt fra 325 -328

for rett etter grenrøra på 325 så går det 2 rør helt bak til potta, men på 320 går det kun et rør helt bak til potta...eller er jeg på bær tur?

Skrevet

Ja, skal passe ja.. Dette kan jo kanskje Ellingsen her inne bekrefte også..?

Dimmen på røra er ihvertfall 2" .. Derfor det ikke passet på min gamle compact hvor det satt m3 eksos. Den er 2,5" ..

Skrevet

"ser" kvaliteten bra ut? skulle bare likt og vist hvilket merke det er (jonte husker ikke hvor han kjøpte det heller) sto igneting på pakken det komm i eller noe slikt?

et stempel på røra eller noe...

Skrevet

De ser bra ut synes jeg ja.. Kan ta fler bilder av røra om du vil. Knipser noen i morra og legger ut jeg.

Såvidt jeg kan huske sist gang jeg så på de, var det ikke noe merker.

Husker ikke Jonte hvor han handlet de? hmm, spesielt........

Det er ihvertfall med "skjøtremuffe" inn på org eksos, nye skruer og pakninger på settet også.

Tror ikke det står mer på pakka enn det du ser på bildet, men kan undersøke det i morra også. Grenrøret ligger på jobben, så får ikke sjekket det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...