mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Nytt grenrør selges. Kun åpnet og sett om alt var med.. Sies at det skal gi 10% effekt økning, men dette kan være en smule overdrevet. SOLGT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Er dette til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det ble vel bestillt for å ha på e36 ja. Men mulig det passer andre biler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Merket er jeg ikke sikker på faktisk.. Jeg kjøpte dette gjennom Jonte her på forumet, så det kan kanskje han svare deg/dere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Mulig bildet lyver endel, men for meg ser det ut som det er forskjellig lengde på rørene. Er ikke litt av vitsen med grenrør at alle rørene er like lange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Bildene lyver nok da ja.. Poenget med grenrør er at de skal være like lange ja, ellers kan jo det som sitter der org brukes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ser ut som det er forskjellig lengde på rørene på den delen til høyre der.. kan du ikke bare måle det med ett målebånd og ta noen flere bilder så vi får sett ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Det er ikke forskjellig lenge på rørene.. Såvidt jeg vet.. I følge Jonte er disse like. Har ikke målt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 hmm er du sikker dette passer til 320 da det ikke er likt fra 325 -328 for rett etter grenrøra på 325 så går det 2 rør helt bak til potta, men på 320 går det kun et rør helt bak til potta...eller er jeg på bær tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Ja, skal passe ja.. Dette kan jo kanskje Ellingsen her inne bekrefte også..? Dimmen på røra er ihvertfall 2" .. Derfor det ikke passet på min gamle compact hvor det satt m3 eksos. Den er 2,5" .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 "ser" kvaliteten bra ut? skulle bare likt og vist hvilket merke det er (jonte husker ikke hvor han kjøpte det heller) sto igneting på pakken det komm i eller noe slikt? et stempel på røra eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 De ser bra ut synes jeg ja.. Kan ta fler bilder av røra om du vil. Knipser noen i morra og legger ut jeg. Såvidt jeg kan huske sist gang jeg så på de, var det ikke noe merker. Husker ikke Jonte hvor han handlet de? hmm, spesielt........ Det er ihvertfall med "skjøtremuffe" inn på org eksos, nye skruer og pakninger på settet også. Tror ikke det står mer på pakka enn det du ser på bildet, men kan undersøke det i morra også. Grenrøret ligger på jobben, så får ikke sjekket det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 nei, han husker ikke hvor i fra usa han kjøpte dem...hva er grunnen til at du selger dem? venter på bilder som kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå