Sevenord Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Merket er "smartness". Det følger med 3 stk piler, flere hundre spisser, men det virker som man må ha en adapter imellom selve pilen og spissen. (Det er gjenger på begge parter) Alt virker lite brukt. Jeg kjøpte det på auksjon, men det ser ut som det var litt for spontant, så det selges for høystbydende Den tilkobles strømnettet, og det er masser av forskjellige game's å velge mellom... Bilder kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 bumper denne med noen utrolig gode bilder jeg har tatt: Ser kanskje litt shabby ut, men det er blitsen som gjør det. Ser strøkent ut. Har desverre ikke fått testet det ut, siden jeg mangler noe for å få brukt pilene (som nevnt over) Bud ønskes! Starter på 100kr kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg kan begynne med en 50lapp jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Det er notert Tror det er ganske dyrt egentlig? Eller? (altså slikt dart, ikke budet ditt ) Følger med en god del slikt utstyr som jeg ikke har peiling på hva kalles... Men det er bilde av mesteparten ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Ok, budet mitt står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 Jeg kan være klar først som sist. Selv betalt jeg 200,- for dette på en auksjon vi hadde på jobben. Dvs jeg orker ikke selge det for mindre en det ivertfall.. 200+ så er det solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Ska du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Jau. Interresert, så bare kom å hent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå