Lærlingen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg kunne tenkt meg å fått 40% sperre på min E30 M3. Hva slags differensial bør jeg da bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg kunne tenkt meg å fått 40% sperre på min E30 M3. Hva slags differensial bør jeg da bruke? Org. M3 diff med 40% ombygningskit fra koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 shimse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg kunne tenkt meg å fått 40% sperre på min E30 M3. Hva slags differensial bør jeg da bruke? Org. M3 diff med 40% ombygningskit fra koed.dk Jeg finner ikke ombygningskit fra Koed.dk Noen som har en direkte link på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 mobimech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 5400 sek skal Peder(mobimech) ha for alt til min m3 diff. da er det 75% brems og alt nytt. Pluss 800 for jobben evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk325i Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Får man kjøpt deler til å få sperre på en orginal 320bakaksel? (e30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja-koed har tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk325i Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Skjønner ikke helt hva dem mener på sida si, men ser ut som koed kun er sperre deler til kardang til de kardangen som orginalt har sperre.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ring de imorra og de kan si hva de har eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 5400 sek skal Peder(mobimech) ha for alt til min m3 diff. da er det 75% brems og alt nytt.Pluss 800 for jobben evt. Er ikke 75% brems litt voldsomt for driv-verket og blir ikke bilen vanskeligere å kjøre da? Har hørt at 40% er optimalt når bilen skal brukes både på bane og på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Sikkert overkill,men jeg har hatt 25%(orginal) og da lå jeg å spant på innerhjulet i svingene på våler i 160-170 km/t... derfor skal jeg ha 75%,men sikkert andre som har noen innvendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lærlingen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Sikkert overkill,men jeg har hatt 25%(orginal) og da lå jeg å spant på innerhjulet i svingene på våler i 160-170 km/t... derfor skal jeg ha 75%,men sikkert andre som har noen innvendinger. Hvorfor ikke bruke 40%? Hvorfor akkurat 75%? Men er det ikke sånn at jo høyere diffbrems, desto vanskeligere er den å kjøre på svingete vei? Dragracing har 100% diffbrems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå