Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kunne tenkt meg å fått 40% sperre på min E30 M3.

Hva slags differensial bør jeg da bruke?

Org. M3 diff med 40% ombygningskit fra koed.dk

Jeg finner ikke ombygningskit fra Koed.dk

Noen som har en direkte link på dette?

Skrevet

5400 sek skal Peder(mobimech) ha for alt til min m3 diff. da er det 75% brems og alt nytt.

Pluss 800 for jobben evt.

Skrevet
5400 sek skal Peder(mobimech) ha for alt til min m3 diff. da er det 75% brems og alt nytt.

Pluss 800 for jobben evt.

Er ikke 75% brems litt voldsomt for driv-verket og blir ikke bilen vanskeligere å kjøre da?

Har hørt at 40% er optimalt når bilen skal brukes både på bane og på vei.

Skrevet

Sikkert overkill,men jeg har hatt 25%(orginal) og da lå jeg å spant på innerhjulet i svingene på våler i 160-170 km/t... derfor skal jeg ha 75%,men sikkert andre som har noen innvendinger.

Skrevet
Sikkert overkill,men jeg har hatt 25%(orginal) og da lå jeg å spant på innerhjulet i svingene på våler i 160-170 km/t... derfor skal jeg ha 75%,men sikkert andre som har noen innvendinger.

Hvorfor ikke bruke 40%? Hvorfor akkurat 75%?

Men er det ikke sånn at jo høyere diffbrems, desto vanskeligere er den å kjøre på svingete vei?

Dragracing har 100% diffbrems.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...