Gå til innhold

Stor/liten skiltplate E36?


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Har lurt litt.....er det en spess grunn til at mine 2 E36'er har forskjellig bakluke(tenker da på skiltplate-flata)?

94 mod(318i cab) har "vanlig" størrelse på luka,mens 97 modellen(M3 cab) har liten størrelse. M3'n har bremselys integrert i luka,men er det derfor? Var en som snakka om US utgave,men den er jo importert fra Tyskland?

Noen som har peiling? :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....godt muligt det....har faktisk ikkje sett noken andre E36 med integrert br.lys i luka når eg tenker meg om......

Syns berre det var litt rart....

Ka er forskjellen på motoren rent synsmessigt på US og Euro-spec utgavene da? Veit det er forskjell i hk,men har aldri sett bilder av US utgava(får jaggu ikkje tru han har bytta den og då,hehehe...) :roll:

EDIT: Nevermind,fant bilde av US-motoren,var ikkje lik i det heile tatt. Har heldigvis Euro 3.2ltr :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eg ikkje er sikker på. Men dette er en 97 modell Individual,så isåfall burde vel de andre av denne årgangen ha br.lys i bakluka da viss dette er også på de europeiske. Men har aldri sett noken slike E36'er med slikt her rundt omkring. Men stussa som sagt på den skiltplata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka er forskjellen på motoren rent synsmessigt på US og Euro-spec utgavene da? Veit det er forskjell i hk,men har aldri sett bilder av US utgava(får jaggu ikkje tru han har bytta den og då,hehehe...) :roll:

M3 US er vel M50B30/M50B32 motor i motsetning til Euro som er S50 motorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...