cornelius Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Har et netcom 3G kort liggende som jeg ikke har bruk for lengre https://netcom.no/bedrift/produkter/mob ... tumts.html https://netcom.no/privat/abonnement/pri ... riser.html nypris for 12mnd siden var 2000,- med binding, får det no via bedrift for 1000,- med 12mnd binding.. Korte jeg har er den "gamle" versonen, dvs at det bare støtter 3G, ikke EDGE, men bor du i en by har du ikke bruk for EDGE. se dekningskart: http://dekning.netcom.no/ekstratynn/?ve ... mundenavnl er til den lille slotten på bærbar pc. prisant: 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Må bare spørre hvor i norg får du brukt netcom sine 3g kort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 fleste store byer og tettsteder.. oslo, bergen, trondheim, bodø, tromsø, finnsnes, setermoen vist du ser på dekkningskartet som jeg har linket til finner du det der: http://dekning.netcom.no/ekstratynn/?ve ... mundenavnl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 GreyDog: Om du har 3g dekning der du bor nå, så er jo dette en grei måte å komme seg på nett på Skaff deg ett datakort eller tvilling så er det jo bare tut og kjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Bruker samme løsning når jeg er på hytta! Har telenor jeg da! Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 kjekt kort og ha liggende el. bruke til surfing, men no er det for sent: SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Er ikkje dette veldig dyrt egentleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Ja, du må da gjerne se på prisene for et slikt PCMCIA-kort til PC. De er temmelig dyre (Sist jeg sjekket) Jeg har forøvrig et slikt kort jeg også liggende, så er bare å si ifra hvis noen er interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Hylland: Hvordan kan du mene at dette er dyrt? har du overhodet sjekket prisen på sånne kort? regnet på hva det koster? får det vel før 1000,- no + 12mnd binding (12x499) 5988,- evnt (12x349) 4188 på bedrift... Det vil si at 600,- ikke er noen ille pris for noe som koster DEG 5000,- hold deg unna tråden min vist du ikke har noe konstruktivt og komme med desuten er kortet ¤SOLGT¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 GreyDog: Om du har 3g dekning der du bor nå, så er jo dette en grei måte å komme seg på nett på Skaff deg ett datakort eller tvilling så er det jo bare tut og kjør... Har desverre ikke 3g der jeg bor. Er litt skeptisk til Netcom 3g... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 GreyDog: Regner med kortet er mulig å få opplåst siden bindingen er over, så da hadde det jo ikke vært noe prob å få brukt telenorkort i det... Men det er solgt nå uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Som sagt, så har jeg også et slikt kort liggende, så det er bare å si ifra om noen har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå