Liter Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Har lett litt rundt på nettet og har sett mange E36 med denne leppa under en m-fanger. En M3-fanger og en M-techfanger er vel like etter det jeg har forstått, utenom gitteret som er bare å bytte? Spm. er: Hvilken leppe er dette, og hvor selges den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Vet ikke om dette er helt det samme, men www.koed.dk selger i hvertfall disse GT splitterene: https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= EDIT: Hagenisse her på forumet har vel disse på bilen sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Det er splitter som er montert på den lille M3 leppa på m fanger ja. Får de også hos www.motortechnik.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Den sorte leppa er den orginale fra M3, og splitterne er da de fra M3 GT. Jeg har maxvelocity-splittere på min, de er billigere (under 1000,- ferdig på døra) og tåler seriøst med juling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Den sorte leppa er den orginale fra M3, og splitterne er da de fra M3 GT. Jeg har maxvelocity-splittere på min, de er billigere (under 1000,- ferdig på døra) og tåler seriøst med juling. Hvor bestilte du disse splitterene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 maxvelocity.net Vær obs på at de bygger ca 5cm ned. Dermed blir parkeringshus og slikt vanskelig, selv med bare 40-senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hmm, og min som er senket nesten 75mm...må nesten hjem å ta noen mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Da er den ikke kjørbar uansett i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå