[space] Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Ikke for å ødelegge annonsa di, men... Søkte på finn etter felger nå, og kom over en bil som virket litt kjent Hva er grunnen til at du vil bytte ut felgene du har? (Fant ikke noen annonse på dem her inne?) Jeg vurderte jo lenge disse eller bbs ch.
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Har du dine "Hartge" felger enda? Kunne jo kanskje tatt et bytte med mellomlegg mot mine 19" BBS CH.
[space] Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Ble ikke dine CH felger solgt? Var vel de med litt drøy ET for e46 det?
mAZE Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Får du ikke fatt i noen bbs felger, kan du jo alltids handle mine 19" Breyton Magic felger.. Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... highlight=
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 ":268tsds6]Ble ikke dine CH felger solgt? Var vel de med litt drøy ET for e46 det? Jeg kjøpte de. Det var en kompis som skulle selge de. Skal jo være litt høy ET..så det blir litt bøllete:D
mortena Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 ":3ndjxjnz]Ikke for å ødelegge annonsa di, men...Søkte på finn etter felger nå, og kom over en bil som virket litt kjent Hva er grunnen til at du vil bytte ut felgene du har? (Fant ikke noen annonse på dem her inne?) Jeg vurderte jo lenge disse eller bbs ch. Grunnen til at jeg solgte dem var at det var replicafelger. Jeg vil ha ekte vare, og da helst BBS. Budsjettet i fjor tillot ikke det, men nå skal jeg ha noe skikkelig. De replicafelgene veide jo desutten sinnsykt mye mer enn en BBS felg. Ser for meg at jeg tar med meg de nye hjula jeg kjøper over til min neste bil som blir en E91.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå