Frode H. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Noen her som har prøvd xenon-pærer i E36 (uten DE-innsatser) og HB3/HB4 pærer? Beholder man det orginale lysbildet? Kunne tenkt meg xenon nå når vinteren kommer men det er helt uaktuelt hvis blending blir resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 hvilket merke er dette? Hvordan er de i forrhold til andre typer xenon pærer? dem heter topto h.i.d er av bra kvalitet og har samme garantier som alle andre typer sett. 1 års garanti på pære og ballast, forventet levetid 3000 timer ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.- Dybvik har til 2290,-. På Finn er det mange som selger til godt under tusingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.- Dybvik har til 2290,-. På Finn er det mange som selger til godt under tusingen. Og hvor finner du disse på finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 De billigste jeg har sett på finn.no ligger rett under TOtusingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 lurer jeg også på siden det ikke ligger noen slike tilbud der what so ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 De billigste jeg har sett på finn.no ligger rett under TOtusingen totusingen ser jeg også..kan aldri tro at det er mulig og få tak i og selge så billig uten et seriøst tap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.- Dybvik har til 2290,-. På Finn er det mange som selger til godt under tusingen. Og hvor finner du disse på finn.no? Dette skal selvfølgelig være under 2000,-. Jeg beklager feilinformasjonen og tar det helt og fullt på min kappe! At Tore sier tråden skal slettes får stå for hans regning. Det er ingen avgjørelse som er tatt rundt det. Han sendte meg klage på PM for uttalelsene mine i denne tråden i forhold til salget hans, og jeg svarte deretter at jeg rettet en faktafeil (Dybvik har kits til 2290,- -- desverre innførte jeg tydeligvis enda en faktafeil), i tillegg til å si at tråden nok i utgangspunktet skulle vært slettet fordi firmaannonsering ikke er tillatt her inne. De gangene det har dukket opp firmaannonser på forumet tidligere har jeg fått hauger av klager, og det tillates derfor ikke, med unntak av en forsiktig mengde informasjon om tilbud ol. fra annonsørene/sponsorene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 hei lurte på om disse ombygnings kittene passer inpro sine angel eyes lyktene til e39?? må man kjøpe to sett av deg for å få xenon til alle fire lyktene(nær og fjernlys)??? hørte oxo at man må ha automatisk høydejustering på lyktene for å få dette godkjent?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 De passer med litt modifisering av pæreholderne! Du må ha 2 sett for å Bi-Xenon ja! Jeg har montert 2 slike sett i min! H7 på Nærlys og H1 på Fjærnlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 oki mye jobb å tilpasse det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Dette skal selvfølgelig være under 2000,-. Jeg beklager feilinformasjonen og tar det helt og fullt på min kappe!At Tore sier tråden skal slettes får stå for hans regning. Det er ingen avgjørelse som er tatt rundt det. Han sendte meg klage på PM for uttalelsene mine i denne tråden i forhold til salget hans, og jeg svarte deretter at jeg rettet en faktafeil (Dybvik har kits til 2290,- -- desverre innførte jeg tydeligvis enda en faktafeil), i tillegg til å si at tråden nok i utgangspunktet skulle vært slettet fordi firmaannonsering ikke er tillatt her inne. De gangene det har dukket opp firmaannonser på forumet tidligere har jeg fått hauger av klager, og det tillates derfor ikke, med unntak av en forsiktig mengde informasjon om tilbud ol. fra annonsørene/sponsorene våre. Jeg lurer bare på (av ren nyskjerrighet) hva bimmers.no sin politikk er på "salgstråder ifra firmaer" som da har et -bedre- tilbud til bimmers.no sine medlemmer? Det kan da umulig folk klage på? Hvis det er tilfellet at noen ikke engang liker bedre tilbud, så må det være noe galt et sted. (og når jeg snakker tilbud, så tenker jeg 10-20-30-40% avslag osv osv, ikke 5kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 oki mye jobb å tilpasse det da? Pærene sitter i noe som ser ut som kopper på E39! Du må fjerne innmaten i disse for å holde og feste Xenon pærene! Har du en dremel eller lignende verktøy så er det fort gjort å fikse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 jeg starter snart opp salg av xenon sett og bi xenon til det aller meste av biler.Har dere til E-46 compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 jeg starter snart opp salg av xenon sett og bi xenon til det aller meste av biler.Har dere til E-46 compact? Det er ikke noe spesfikk sett til Compact da disse settene passer til nesten alt av biler! Bare finn ut hvilke pærer du har i lyktene dine du og bestill tilsvarende i Xenon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg