Gå til innhold

interesse sjekk for xenon kitt?

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..

jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.-

Dybvik har til 2290,-. På Finn er det mange som selger til godt under tusingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..

jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.-

Dybvik har til 2290,-. På Finn er det mange som selger til godt under tusingen.

Og hvor finner du disse på finn.no?

Dette skal selvfølgelig være under 2000,-. Jeg beklager feilinformasjonen og tar det helt og fullt på min kappe!

At Tore sier tråden skal slettes får stå for hans regning. Det er ingen avgjørelse som er tatt rundt det. Han sendte meg klage på PM for uttalelsene mine i denne tråden i forhold til salget hans, og jeg svarte deretter at jeg rettet en faktafeil (Dybvik har kits til 2290,- -- desverre innførte jeg tydeligvis enda en faktafeil), i tillegg til å si at tråden nok i utgangspunktet skulle vært slettet fordi firmaannonsering ikke er tillatt her inne. De gangene det har dukket opp firmaannonser på forumet tidligere har jeg fått hauger av klager, og det tillates derfor ikke, med unntak av en forsiktig mengde informasjon om tilbud ol. fra annonsørene/sponsorene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lurte på om disse ombygnings kittene passer inpro sine angel eyes lyktene til e39?? må man kjøpe to sett av deg for å få xenon til alle fire lyktene(nær og fjernlys)??? hørte oxo at man må ha automatisk høydejustering på lyktene for å få dette godkjent?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal selvfølgelig være under 2000,-. Jeg beklager feilinformasjonen og tar det helt og fullt på min kappe!

At Tore sier tråden skal slettes får stå for hans regning. Det er ingen avgjørelse som er tatt rundt det. Han sendte meg klage på PM for uttalelsene mine i denne tråden i forhold til salget hans, og jeg svarte deretter at jeg rettet en faktafeil (Dybvik har kits til 2290,- -- desverre innførte jeg tydeligvis enda en faktafeil), i tillegg til å si at tråden nok i utgangspunktet skulle vært slettet fordi firmaannonsering ikke er tillatt her inne. De gangene det har dukket opp firmaannonser på forumet tidligere har jeg fått hauger av klager, og det tillates derfor ikke, med unntak av en forsiktig mengde informasjon om tilbud ol. fra annonsørene/sponsorene våre.

Jeg lurer bare på (av ren nyskjerrighet) hva bimmers.no sin politikk er på "salgstråder ifra firmaer" som da har et -bedre- tilbud til bimmers.no sine medlemmer? Det kan da umulig folk klage på? :?

Hvis det er tilfellet at noen ikke engang liker bedre tilbud, så må det være noe galt et sted.

(og når jeg snakker tilbud, så tenker jeg 10-20-30-40% avslag osv osv, ikke 5kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starter snart opp salg av xenon sett og bi xenon til det aller meste av biler.

Har dere til E-46 compact?

Det er ikke noe spesfikk sett til Compact da disse settene passer til nesten alt av biler! Bare finn ut hvilke pærer du har i lyktene dine du og bestill tilsvarende i Xenon.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...