Gå til innhold

interesse sjekk for xenon kitt?

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei:) som tidligere spurt så kan det monteres i det aller meste av biler.

bare gi meg beskjed om hvilke pære som står orginalt så er det bare små modifikasjoner som skal til for og montere..

det kommer detaljert monterings innfo på siden (med bilder step bu step)og i settene på norsk som alle kan klare(ikke noe hokkus pokkus).

ellers som tidligere nevnt skal vi lage et skikkelig tilbud for all bimmers medlemmer ved et gruppekjøp for dem som skal ha..kommer også med gode priser for dem som skal ha 2 sett(også fjernlys).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antiloop, hvordan blei det med xenon i fjernlysa? mye bedre lys?

har noen her xenon i tåkelysa og? noen som har blitt stoppa med det?

Kan ikke sammenlignes med halogen pærer så helt klart verdt oppgraderingen! Skulle selvsagt ha byttet til 50w ballaster for enda bedre lys på langlysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare på (av ren nyskjerrighet) hva bimmers.no sin politikk er på "salgstråder ifra firmaer" som da har et -bedre- tilbud til bimmers.no sine medlemmer? Det kan da umulig folk klage på? :?

Hvis det er tilfellet at noen ikke engang liker bedre tilbud, så må det være noe galt et sted.

(og når jeg snakker tilbud, så tenker jeg 10-20-30-40% avslag osv osv, ikke 5kr)

Saken er jo den at mange vil slippe å bli overlasset med tilbud på ting man ikke har tenkt å kjøpe. Er det noe man spesifikt er ute etter, så er det selvfølgelig fint å få tilbud.

Ønsker noen å tilby oss en rabattavtale, så skal de gjerne få gjøre det, men foreløpig har det vært problematisk i forhold til logistikken pga. måten "medlemsskapet" her inne foregår på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man har riktig justert lys på feks. min e30 så er det ikke noe problem med xenon som jeg har..har selv testa dette ut og ikke vært høy blendingsfaltor på disse i det hele tatt..meget fint lysbilde.skal ta bilde..det er så klart sterkere lys, som gjør det enda verre for møtende biler med all dem som ikke har justerte lys, som man treffer hver da..slitsomt.

bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...