ChrZZ Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 For Guds skyld, ikke gidd å monter xenon i halogen-reflektorer. Du kommer sikkert til å synes det er dødskult selv, men resten av verden kommer til å hate deg intenst. Hmmm... Jeg fikk mine stilt for en grønn og fin femtilapp hos NAF. De sutret og klagde ikke der gitt.. Eneste de sa, var at det var ulovlig siden jeg ikke hadde automatisk høydejustering på lysene. De nevnte IKKE noe med at det var halogenreflektor o.l. Såh. hvis NAF har gått mine lykter gode, så regner jeg med at jeg er sikker på vegnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Så lenge man har linselykter så er det ikke noe stort problem. På en del standardlykter får man derimot litt for stor spredning i glasset (standard E36/E39 f.eks.) som gjør at stråla ikke blir konsentrert slik som på originale xenon-lykter.. men facelift E30 og alle E32/E34 har jo f.eks. linselykter som gir tilnærmet samme effekten som originale xenonlys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 (...) På en del standardlykter får man derimot litt for stor spredning i glasset (standard E36/E39 f.eks.) (...) Før jeg byttet lyktene, så var mine gamle originale lykter på min 1991-mod E36 linselykter... Finnes det forskjellig typer da? Oppgraderingspakker evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Glasset foran gjør at det har en tendens til å spre seg litt for mye.. mener hagenisse har noen gode bilder av dette. Du får sånn tåkeaktig lys i lyktene, i stedet for den helt klare og skarpe "kula" som er normalt på kjøretøy med original xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 det er standard med linselys på e36 og e39 og på faceliften på e30.har montert på en del av dem nå ,og det er nøyaktig samme lysvinkel på xenon pærene kontra halogen.bare noe helt enormt mye forsjell.blir like imponert hver gang jeg monterte 2 kitt med 4300k nå og det er meget hvitt lys på disse.. men det er 6000k og 8000k som er den mest populære merker jeg.får den blå/hvite fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 det er standard med linselys på e36... Nå husker ikke jeg akkurat hvordan det er, men var en forandring på e36 lykter i 94 eller 95 trooor jeg. Er i hvertfall ikke alle e36 som har linselys Korrekter meg gjerne hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 jaha ok..jeg har hatt både 91,92 94 og 95 model av e36 har aldri sett uten linser jeg iallefall.. men nå lager vi et tilbud for dem som er inntreserte i xenon til sin bil. tenker da på gruppekjøp..så lager vi en bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Er ikke store forandringen på selve lyktene! Vet at 91-92 modeller E36 har H1 pærer mens nyere modeller har H7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Interessert som bare det! her er det bare å få opp butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Interresert jeg også, 2 sett (bixenon)! Noen som men høy grad av sikkerhet kan si hvilken type pære det er i min 96mod e36, som ikke har faceliftgrill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Det er H7. Men dette tar deg jo kun 2 min. å sjekke dette fysisk selv eller ved å se i instruksjons håndboken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 da er det tilbud på 30stk kitt av de vanligste pæresettene feks h7 h1 osv prisen er da 1799.- settet fikk montert på 2 stk e36 igår og det var helt rått dette blir alle garantert fornøyde med besøk www.xenon-trading.no for bestilling eller sende en forespørsel. tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 fikk montert på 2 stk e36 igår og det var helt rått Hadde disse E36ene DE-lykter (linse) eller vanlige reflektorer? Kunne tenkt meg å sett lysbildet i E36 lykter uten linse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 disse hadde begge orginale lykter med linser. bilde av dem kommer ikveld. jeg m,å si jeg har aldri sett en e36 med vanlige lykter på kjørelys.har drevet med dem bilene i noen år og har aldri sett hva noen her mener.det er så klart ikke linselys på fjernlysa..noen som har bilde av en e36 lykt uten linselys påkjørelys? er veldig nysjerrig på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Lyktene ser slik ut (minus Angel Eyes): De fleste E36 fra 1995 eller noe slikt har disse lyktene så det er litt rart at du ikke har sett de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg