Gå til innhold

interesse sjekk for xenon kitt?

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

kun det ene året dem hadde disse lyktene da. ifølge etk så har alle e36 utenom 1 årsmodel ikke linselys noe ikke jeg har sett :oops:

snakket med bavaria og dem sa det var noe med 94mod som ikke hadde disse lysene.

jeg har hatt både 94 og 95 modell men dem hadde linser i lyktene.men dem kan kansje være skiftet da. :?

legger meg flat for den da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte du gjøre noe mods for å få det på e36'n? Tenker på å kutte i pærefester etc...

jeg måtte slipe littegrann for å få pæra på plass i pæreholderen..slik er det med de fleste kitt har jeg forstått.det gikk det med sliping med en dremmel.tok 14minutter for meg og montere begge sidene.

tok meg da god tid.veldig enkel med stikk på allt og ikke noe kutting i kabler.

utrolig enkelt ,og bra kvalitet på disse settene.alt er skikklelige koplinger på ,og ikke noe jalla som noen andre sett har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun det ene året dem hadde disse lyktene da. ifølge etk så har alle e36 utenom 1 årsmodel ikke linselys noe ikke jeg har sett :oops:

snakket med bavaria og dem sa det var noe med 94mod som ikke hadde disse lysene.

jeg har hatt både 94 og 95 modell men dem hadde linser i lyktene.men dem kan kansje være skiftet da. :?

Nyere E36 har ikke linselykter nei! Det var kun de første årsmodellene. Min har ikke linselykter.

Var vel på 1995 mod at de skiftet dem ut (sept. 1994).

Så var ikke ett år det ikke var linselykter men fra 1995 og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere E36 har ikke linselykter nei! Det var kun de første årsmodellene. Min har ikke linselykter.

Var vel på 1995 mod at de skiftet dem ut (sept. 1994).

Så var ikke ett år det ikke var linselykter men fra 1995 og ut.

det er 100% korrekt.sjekket mere opp i dette og fant ut det samme.

Da er det bare noen få sett igjen til tibudsprisen for dem som skal ha seg gode lys i vintermørket.

for bixenon (fjernlys og kjørelys) til h4 2490.-

til h1 og h7 bixenon (2sett) kr 3400.-

bi=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh...se den forbedringen på e34'n! Gleder meg nå :D Hvilken farge er det på den? 6000k?

Et lite spørsmål: Man må jo slipe litt på pære holderene, vil det ikke da bli metalspon inne i reflektorene? Eller er det så lite at det ikke er noe å bry seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...