Lars henrik Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 er d vaier inn på et stag eller et d bare et vanlig stag som kommer rett inn på pedalen.? tråkket inn clutchen å d var helt død.. så jeg lurer på om d kan vere en splint som har falt av...? noen som vet hvordan systemet er.. ? er snakk om e36 serie..
rams Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Aner ikke, men med et lite søk i "Online ETK" som det er linket til øvert på høyre side burde hjelpe deg med en oversikt
Kjetil Sømme Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Det er hydraulisk overføring på clutchen din, du har kanskje fått luft i systemet. Sjekk om det er nok væske i bremsevæske-beholderen. Ellers står det om hvordan clutchen virker her: http://auto.howstuffworks.com/clutch.htm
Mr_Sunde Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Har du sjekket om det er lite bremsevæske på bilen? Er hydraulisk clutch på bilen din, så viss det er en lekkasje en plass så kan det vere det som er problemet. Jeg har hatt en lekkasje på slavesylinderen i clutchuset som har gjort at jeg har måttet fylle på bremsevæske av og til.
Lars henrik Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Har du sjekket om det er lite bremsevæske på bilen?Er hydraulisk clutch på bilen din, så viss det er en lekkasje en plass så kan det vere det som er problemet. Jeg har hatt en lekkasje på slavesylinderen i clutchuset som har gjort at jeg har måttet fylle på bremsevæske av og til. er det bremsevesken som styrer det..?
Kjetil Sømme Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 De henter væske fra samme beholder. Ellers er det 2 helt separate systemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå