Gå til innhold

At det søren ikke går ann å ha noe i fred!!!!

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Og der fant jeg bilen uten blanke ventilhetter på felgene. Hva feiler det folk som ikke har råd til å kjøpe slike ventilhetter selv??? Ingen big deal å kjøpe nye, men det skulle være så utrolig unødvendig. Personer som ikke vet forskjell på mitt og ditt skulle vært fjærnet for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til klubben!

Ser du bor i Stavanger du og ja. Store trenden her i byn blant ungene er visst å samle på dem. Farger og alu er visst det "tøffeste". Skulle gjerne tatt de j**** drittungene som har vært på felgene mine.

PS: Var innom sykkelbutikk og fikk 4 svarte hetter gratis. Disse får stå i fred. Og får du fatt i noen av j**** gi meg beskjed. Skal komme å kreve foreldrene for tort og svie og bensinpenger!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger er tydligvis ikke byen å kjøre med annet enn plastikk hetter. I fjor kjøpte en kamerat og meg M-hetter til bilene våre. Hans forsvant i parkeringshuset på Atlantic (for dere som er kjent) etter ett par uker. Mine forsvant noen uker etter det. Nå er nye kjøpt inn og festet med Locktite. Tror både de som vil stjele de og meg selv vil få problemer med å få de av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pa min jakt etter selve ventilene i alu kom jeg over en litt fiffig sak..

Ventilhetter med laas...

http://www.brazilshopping.com/store/valvecaps.html

hehe. Kult at det er laget slikt. Sikkert mange som har tenkt på det og da er det kult at noen har gjort noe med det. Men jeg lurer litt på hvordan det egentlig virker....

Ser nesten ut som det bare er en settskrue du strammer til 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...