nbnilsson Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Noen som har kjøpt lykter fra realcar.no???????så prisen var grei men lurer da på hvordan kvalitet og utsende er?
antiloop Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på disse men mulig de er helt ok! Jeg kjøpte lykter fra Koed. De selger Hella lykter til gode priser...
grohl Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Eller til sorte Forblink hvite Alle modeller årg. -09/2000
FrodeN Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Du trenger da ikke å bytte hele lykten for å få hvite blinkere! Bare å skifte ut glasset det! Hvor får jeg tak i disse? De passer på en 1999 modell? Er de dyre? Enkelt å skifte bare glasset?
The_transporter Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 jeg kjøpte de du ser der i sorte... de er billige.. det merker du da du skal montere de!!! ikke kjøp de om du ikke vil slite en god stund med å montere de... de passer ikke som de skal... derfor så brakk 3 av klipsene som holder det!! dritt spør du meg... men det ga bilen et nyere utseende da men om du brekker et klips så kan du forvente deg dugg i lyktene ved neste vask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå