hartgecab Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 ok. Da må det jo sendes alikevel. Har du mulighet til å sjekke hva det vil koste å sende det til Fredrikstad`?
Ola. Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Kan sjekke litt frakt kostnader imorgen.. Det beste er selvfølgelig at noen henter det selv men..
hartgecab Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Ja, er jo det. Men ettersom det er nesten 10mil dit, vil jeg ikke plage kjentfolk med dette.. Og Jeg må jo få varene fra dem og hit uansett..
Ola. Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Irundt 1000kr til oslo området, mens fredrikstad er noe vanskeligere for de jeg sjekket med.. mulig linjegods kjører i den retning.. Vi får nok til noe i samme prisleie tenker jeg! Foreløpig bud er 4200kr + frakt
Garasjesalg Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Send med posten, koster ca. 600 kr.. Gjorde ivertfall d når jeg sendte et annet mtech1 sett til lofoten en plass, og d var rett før jul..
hartgecab Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Irundt 1000kr til oslo området, mens fredrikstad er noe vanskeligere for de jeg sjekket med.. mulig linjegods kjører i den retning.. Vi får nok til noe i samme prisleie tenker jeg!Foreløpig bud er 4200kr + frakt Ok. 4200+ frakt blir litt drøyt.. Så da melder jeg meg av..
Ola. Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Send med posten, koster ca. 600 kr..Gjorde ivertfall d når jeg sendte et annet mtech1 sett til lofoten en plass, og d var rett før jul.. Sendte du da delene i 3-4 pakker? Er jo masse styr da, men det går jo.. Frykter derimot at posten bruker delene som alt ifra fotball til spydkast, men de er vel flinke til å erstatte deler de raserer kanskje.. Ola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå