mAZE Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Innsug fra 2,8L med gasspjeld. Pris: Høystbydende innen fredag 03.11.2006 kl 1800 .... Ingen bud = Da gir jeg det bort til den som vil ha det. Må betale porto evt. SOLGT til Teck..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 50kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Ja, da har vi ett bud. Da slipper jeg ihvertfall å gi det bort. Blir ingen andre går det til boost for 50kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Trodde faktisk det var noen som kunne gi litt mer enn 50,- for dette innsuget.. hehe. Men men, er det ikke det, så er det vel ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 52,- og en kebabpizza på San Marino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Kebab er digg, så den er jeg med på.. Snakker vi pita/rull eller tallerken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 vi snakker kebabpizza!!! :D på San Marino ( gamle Happy Time ) på gjøvik.. jeg lever og ånder for den kebabpizza'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Ok, pizza'n er ikke jeg så i fyr og flamme etter. Så jeg tar heller en rull om det er greit.. Om du vinner budrunden vel og merke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 ok. da blir det en kebabrull og en kebabpizza. også mest fortolig en hamburger til Oddis. han må jo henge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Noen som sa invitasjon? Sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 53,- + en Chiliburger og Lam i purre på Griletten Kan gi et par hundre for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 54,- kebabrull+cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 118,50 byr eg no.. uff detta vart jaggu dyrt:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Hør der ja... 118,50 er bydd... Men er det med noe form for mat da boost? For en kebabrull med cola koster jo fort 100,- og inkl de 54,- teck har bydd, så leder egentlig han budrunden.. Så du må nesten by 155-> boost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå