Bmwray Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Hei. Jeg er på jakt etter scorpion effektanlegg, koed.dk har jo men det tar vel lang tid og få det? også må det vel tolles. Noen som vet om noen forhandlere i norge som selger det?
ropa Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Trur det er nevnt tidligere at Powerzone.no har dem. Hør med dem
bmwmsport Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hei.Jeg er på jakt etter scorpion effektanlegg, koed.dk har jo men det tar vel lang tid og få det? også må det vel tolles. Hei! Til E36 har vi DTM og STW M3-potten på lager, så dette kan vi sende i dag om du vil. Isåfall kan du ha det midt i neste uke Det er forøvrig ikke toll på bildeler.. Kun moms !
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Kjøp fra Koed du.. Om du er redd for ventetid så ikke tenk på Powerzone
Bmwray Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Hei.Jeg er på jakt etter scorpion effektanlegg, koed.dk har jo men det tar vel lang tid og få det? også må det vel tolles. Hei! Til E36 har vi DTM og STW M3-potten på lager, så dette kan vi sende i dag om du vil. Isåfall kan du ha det midt i neste uke Det er forøvrig ikke toll på bildeler.. Kun moms ! Skal tenke på det, du får svar på mandag. Hvordan er scorpion i forhold til supersprint? Har en forhandler her jeg bor som skaffer supersprint, blir det noe rå lyd med supersprint? Er det rustfritt?
Mikaelft Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Jeg har scorpion DTM på min, sinnsykt bra lyd!! kjekt med livstidsgaranti:) kjøpt fra koed
Mikaelft Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Hm, jeg ser ikke noe scorpion eff.anlegg på powerzone :S
Kjetil 323i E36 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Jeg har scorpion DTM på min, sinnsykt bra lyd!! kjekt med livstidsgaranti:)kjøpt fra koed Garanti mot hva? Rust? Har Scorpion selv på min 323i E36, og det er godlyd
Mikaelft Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Rusten sikkert ja, er jo ikke mye annet slitasje:)
Boss Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Spersprint er i en klasse for seg selv, langt over alle andre
Kjetil 323i E36 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Spersprint er i en klasse for seg selv, langt over alle andre Slutt å lyg! Scorpion og Eisenmann for life!
Boss Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Gal du, har hatt SS på alle bilene mine. Kjempe fornøyd. Akkurat passe grom låt, og ikke for mye når man bruker motoren
Geir Anders Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Foretrekker Eisenmann og Scorpion framfor Supersprint anytime.
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Hei.Jeg er på jakt etter scorpion effektanlegg, koed.dk har jo men det tar vel lang tid og få det? også må det vel tolles. Noen som vet om noen forhandlere i norge som selger det? Men er litt for høylytt Personlig mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå