skywalk3r Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hei, har orginale bmw bolter, 5 stk og en av de er en sånn låse(sikkerhetes) bolt så skal forhindre at man blir frastjelt felger. og det jeg lurer på om det er mulig å kjøp en på en bmw forhandler? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ditt lokale bmw verksted har alle slike nøkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 -og kan ikke han hjelpe deg så tar du bare drillen og borer opp låssylinderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 -og kan ikke han hjelpe deg så tar du bare drillen og borer opp låssylinderen Hæh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 BMW eller en dekksjappe kan sikkert hjelpe deg med ny nøkkel. Verksteder har gjerne et verktøy du kan skru dem av med uten nøkkel, hvis det skulle bli nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 vist det er orginal del fra bilen din er ny så må det bestill igjenom bil nr på bilen din. for at vær ha forskjelig vist dem er orginal i fra bmw. vist jeg ikke husker feil så var det vell over 50 forskjelige typer i fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hvis du ikke har notert nummeret på låsemutteren så kan ikke bmw hjelpe deg(står på mutteren med liten skrift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Jeg fikk bare prøve meg fram med alle låsenøklene de hadde på BMW helt til jeg fant den riktige. Null problem.... En ny en koster 20 kr ellerno... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Flott får håpe at alle bmw verksteder er like hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå