BMW_Racing Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Jeg har en 318i som ikke starter. Jeg kom kjørene og plutselig stopper bilen. Helt dødt. Når jeg vrir om nøkkelen kinner motoren men vill ikke starte. Bensin pumpa ligger å durrer. Så jeg tror ikke det er den. Kan det verre tenningsmodulen som er ødelagt ? Men hva kan verre galt ?? jeg blir gal !
BMW_Racing Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 ingen som vett hva som kan vere galt ?
Glenno Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Har du noen flere observasjoner? Starter den f,eks innemellom, hva har du sjekket etc...
BMW_Racing Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Den starter ikke i det heletatt. Sprengte nettopp mellom potta. Å det lukter bensin av pluggene ! Snakket me bavaria og de mente det kunne verre lmm'en, viss den var sprekt. Men jeg ser ingen spreker.
Mpower20 Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Bare å sjekke om du får gnist det. Ut med tennplugg, på med plugghetta igjen, holde plugghetta med pluggen i med ei tang, så holde tennplugget ca 3-5mm fra toppdekselet. Så får du en kamerat til å kjinne, så ser du om det kommer gnist
Michael Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Det er ikke spjellet i lmm som har hengt seg opp a...?? det har jeg vært borti på flere m10 motorer
BMW_Racing Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 skal jeg ikke holde tennpluggen inntil toppdeksele ? slik at den får jord ? Jeg tok ut lmm'en og spjelde flytta på seg de. virka helt fin. Hva er symtomene viss tennings modulen tar kvelden.
BMVW Daniel Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 får du tennpluggen til å gnistre uten jord e du god hold gjengene nedtil en plass på motoren du har jording så ser du
sindre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg hadde ingen problemer med å se den gnistret når jeg holdt den et par mm over toppdekslet.
oddis Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Du trenger bensin, luft og gnist for å få start. Da er det bare å starte feilsøkinga. Uansett som LMM er kjørt så skal den gå i nødprogram. Sjekk som sagt plugger, napp av bensinslange og se om det kommer bensin. Ta evt komptest, sjekk oljen, sjekk slanger og tilkoplinger på innsuget. Det er faktisk ikke så avansert Snakker vi om M10 eller M40?
D.Toft Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 er det ikke følere på kassen da? når den er varm, stopper den...
BMW_Racing Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 jeg fikk gnist, Hold tennpluggen inntil toppdeksele og det gnistra det. Bensin for den og. Det lukter bensin av pluggene. Den starter ikke forde. Tok vekk LMM'en og fikk ikke start. Jeg blir GAL !!
sindre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 har du tatt av fuelrail slangen og dratt på starteren og sett at det kommer bensin ut av slangen? Eller tror du motoren får bensin fordet det lukter bensin av pluggene?
BMW_Racing Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Jeg tror motoren for bensin for de pluggene er våte i bensin. Og fordi mellom potta sprengte Er nok der bensine har sammla sei. Tror kansje det kan lmm'en. skla se om jeg ikke kan få tak i en nye (brukt). Men skal ikke motoren starte uten LMM'en ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå