Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening. Liker ikke sånn vanligvis.. men den er elegant! Har du sett den live? JEg var også skeptisk når jeg skulle hente bilen min, men med en gang jeg så den forsvant ALL skepsis.. gikk over til GLEDE Jeg syns nesten en Coupe uten blir litt kjedelig nå.. Njaa.. skeptisk. Jeg har ikke sett den live, men har mine tvil til at jeg kommer til å endre mening der gitt.
fre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening. Liker ikke sånn vanligvis.. men den er elegant! Har du sett den live? JEg var også skeptisk når jeg skulle hente bilen min, men med en gang jeg så den forsvant ALL skepsis.. gikk over til GLEDE Jeg syns nesten en Coupe uten blir litt kjedelig nå.. Njaa.. skeptisk. Jeg har ikke sett den live, men har mine tvil til at jeg kommer til å endre mening der gitt. Hver sin smak Du kan jo kjøpe denne da, og skifte bakluka og sette på lille spoileren.. hehe
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening. Liker ikke sånn vanligvis.. men den er elegant! Har du sett den live? JEg var også skeptisk når jeg skulle hente bilen min, men med en gang jeg så den forsvant ALL skepsis.. gikk over til GLEDE Jeg syns nesten en Coupe uten blir litt kjedelig nå.. Njaa.. skeptisk. Jeg har ikke sett den live, men har mine tvil til at jeg kommer til å endre mening der gitt. Hver sin smak Du kan jo kjøpe denne da, og skifte bakluka og sette på lille spoileren.. hehe Har allerede tenkt tanken Men jeg tørr ikke hoppe på en bil nå før jeg har fått solgt min egen først....
kilronan Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg blir personlig fysisk kvalm av store spoilere, men clubsport-spoileren er av en eller annen merkelig grunn faktisk veldig fin og harmonisk på denne bilen.
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg blir personlig fysisk kvalm av store spoilere, men clubsport-spoileren er av en eller annen merkelig grunn faktisk veldig fin og harmonisk på denne bilen. Det skal sies at det er en spoiler som er lettere å like enn veeeldig mange andre spoilere der ute. Skulle jeg brukt bilen kun til banekjøring og som evnt nummer 2 bil og ikke en hverdagsbil (for det er det det er snakk om) så skulle jeg nok overlevd med Clubsportspoileren ja.
fre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening. Liker ikke sånn vanligvis.. men den er elegant! Har du sett den live? JEg var også skeptisk når jeg skulle hente bilen min, men med en gang jeg så den forsvant ALL skepsis.. gikk over til GLEDE Jeg syns nesten en Coupe uten blir litt kjedelig nå.. Njaa.. skeptisk. Jeg har ikke sett den live, men har mine tvil til at jeg kommer til å endre mening der gitt. Hver sin smak Du kan jo kjøpe denne da, og skifte bakluka og sette på lille spoileren.. hehe Har allerede tenkt tanken Men jeg tørr ikke hoppe på en bil nå før jeg har fått solgt min egen først.... nei, det er sjelden lurt... jeg hadde forsåvidt suksess med det ved sist bilbytte.. bestemte meg for 325'en før 323'en var solgt, og det gikk heldigvis
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hadde vært lurt å vaske den før ja, men usj, så noen skvettlapper på den bilen, hjelllp, BMW med skvettlapper, ekke fint. Ja apropos det. Er skvettlappene på denne mulig å ta av, type bolt on? Eller vil det bli merker/spor etter disse om man fjerner dem?
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Hadde vært lurt å vaske den før ja, men usj, så noen skvettlapper på den bilen, hjelllp, BMW med skvettlapper, ekke fint. Ja apropos det. Er skvettlappene på denne mulig å ta av, type bolt on? Eller vil det bli merker/spor etter disse om man fjerner dem? De kan man ta av. Hadde også disse på tidligere 535n jeg hadde. Det er jo greit å kjøpe en bil hvor tidligere eier har brukt det.
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hadde vært lurt å vaske den før ja, men usj, så noen skvettlapper på den bilen, hjelllp, BMW med skvettlapper, ekke fint. Ja apropos det. Er skvettlappene på denne mulig å ta av, type bolt on? Eller vil det bli merker/spor etter disse om man fjerner dem? De kan man ta av. Hadde også disse på tidligere 535n jeg hadde. Det er jo greit å kjøpe en bil hvor tidligere eier har brukt det. Ja det er ikke noe negativt i det. Skjørtene bak hjulene burde jo være fine og uskadet de ja.
prebols Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Hvor blir det av bildene? Er det ikke soltak på den?
Gjernes Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Hmf, Kjøpte bilen min på Tronrud bil i mars, men jeg kunne glatt ha byttet den inn i denne med tanke på større effekt, farge og km stand..... Men men, gjort er gjort.
Ellingsen B. Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Litt forsinkelse vedr. bildene, men er en som er intr. i den nå.
Anbefalte innlegg