ehrnst Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Hei. Noen som kunne tenke seg en brakett til e30 som man bytter ut med askebegeret? Holderen har plass til tre målere. bilde: Skal få tatt noen bilder av hvordan det ser ut i min også Har også VDO oljetrykk og tempføler. Tempføleren er ment til å byttes ut med den orginale tappepluggen i bunnpanna. Trykkføleren settes der hvor den orginale oljetrykkskontakta står, denne har to utganger. En for måler og en for org. varsellampe (7PSI) Pris: Tja. 200 for brakett, 100pr føler? Kom med bud alt er ubrukt kan også nås på 93 88 20 52 | ehrnst@e30klubben.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 mest sannsynlig solgt. mer kan evnt skaffes, målere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Skaffer du til E28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 følger det også med ferdige kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 sorry E28 er ikke noe han som lager dem har fått pent tror jeg. Har muligheten til å skaffe 2002 E30 E34 E36 (kun A-stolpe) Kabler, kabelsko etc er noe vanskelig at skal følge med Uansett må du jo gjøre den samme jobben om det hadde fulgt med kabler og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Hvor mye skal du ha for en VDO måler med oljetemp? Og er det lys i dem? Har nemlig en turbotrykksmåler fra VDO og den har ikke lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Jepp de har lys. En sånn en som vist på bilde eller, størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 OK: Det hagler inn med PM'er i innboksen min her. Siden jeg ikke driver noen buisness, og heller ikke tjener stort på akkurat dette. Første gang jeg selger til noen jeg ikke kjenner sånn som dette må dere gå sammen en gruppe. Dere kan bestille av meg fram til lørdag, etter det setter jeg opp en liste. (dere får eksakt pris når jeg får svar fra leverandør så dere kan ombestemme dere) Når listen er ferdig og dere har godkjent prisen dere får tilbake sender jeg av gårde en bestilling. De som skal ha: bmw320cab: turbo, volt, oljetrykk/temp + følere mossel: e36 A-stolpe m/oljetrykk/temp og følere sender bestilling i ettermiddag om ingen fler melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå