MeSs Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg har en T25 liggende å slenge, som jeg tenkte jeg sku sette på 28en i vinter.. Da lurte jeg på, hvor ska jeg ta olje inn/ut, Vann inn/ut fra?? Og finnes det noen turbomanifolder som jeg kan bygge om med T25/28 flens?? Kan jeg bruke M535 Lmm, Hva må jeg gjøre med bensintilførsel? Helst så billig som mulig.. Blir ett "lære-seg-å-sveise-prosjekt"
MeSs Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Søk her, på autopower.se og pure-pf.com. Søkte her, fant ingenting.. Altså, dette forumet er for å spørre i, er det ikke?
propan Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Olje inn fra oljetrykkskontakt. Olje ut til blokk/bunnpanne over oljenivå. Lag/kjøp adapter fra orginal manifold-turbo. Progressiv btr,ikke 535lmm-den er forbeholdt 325i.
MeSs Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Olje inn fra oljetrykkskontakt.Olje ut til blokk/bunnpanne over oljenivå. Lag/kjøp adapter fra orginal manifold-turbo. Progressiv btr,ikke 535lmm-den er forbeholdt 325i. Vann da?
propan Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Er det vann avkjølt på en T25? Inn fra trykksiden av systemet og retur i ekspansjonstank har jeg sett det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå