Gå til innhold

e36 Carputer prosjekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja de fleste 12v strømforsyninger har dette:) men jeg velger og bruke en bryter med relè på hovedstrømmen inn på kortet.

mange velger og styre det med remote fra spiller, skjerm eller tenning. men dette medfører jo en del komplikasjoner, viss du ønsker og kun ha på carputer uten spiller på, noen som skal høre på musikk når nøkkelen er ute osv osv...

pluss at med kontinuerlig tilkobling til spenning (med remote som "på/av") vil den være mer utsatt for kortsluttning osv..

merk, de strømforsyningene der er ufattelig følsome...

Dette med latency kan du stille på 3 jumpere på hovedkortet, og i windows:)

I mitt tilfelle, så vil alltid cdspilleren min stå på, siden jeg kjører lyden ut på anlegget via den sin AUX-innganger. Den har jo delefilter og alt slikt der.

Menne... hvis man vil høre på musikk uten nøkkel i, så må man jo få fikset andre måter med remote for forsterker også da? Det vil jo høres rimelig dumt ut.. men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mulig jeg bare lengter for mye til bmw igjen, men den bilen din er nøyaktig som jeg kunne tenkt meg en! :D

Har hatt lyst på carputer en stund, og etter dette har jeg bare mer lyst på..! Du kan jo bruke usb tastaur hvis vil, (finnes med blå bakgrunnsbelysning! :P)

Uansett: fet bil! :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...