Glenno Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Det pulserer svakt i hoved lysene og kupe belsyningen. Er ikke på utrykning så passer dårlig, he he . Målt spenningen inn til batteriet men det ser ok ut. Når jeg øker turtallet ser jeg lysene blir kraftigere men det pulserer svakt ennå. Vært slik en god stund men litt irriterende og vært greit å få noen tips. Mulig svak kontakt et sted men hvor bør jeg eventuelt spraye på med og hvor?
D.Toft Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 dynamy begynner å bli deffekt... kan prøve å bytte børster, rengjøre batteripolene, kontaktene på dynamo og sjekke gjordingene på dynamo og batteri
Glenno Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Batteri poler ok men skal få sjekket rundt dynamoen. Kan jeg bruke 5-56 eller hva er anbefalt? Takker så mye:-)
D.Toft Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 helt ikke på strøm deler... stålbørste/ pussepapir...
///MPower Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 akkurat samme har skjedd med meg... byttet dynamo og problemet var borte
vildrin Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Hadde samme problem, men da var det dårli kontakt med jordingskabel fra dynamo. la merke til det da det ble kaldere pulserte dem oftere og sterkere en når det var varmt ute.
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Samme skjedde min..ny dynamo, vips null blinking i lys
Glenno Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Hadde samme problem, men da var det dårli kontakt med jordingskabel fra dynamo. la merke til det da det ble kaldere pulserte dem oftere og sterkere en når det var varmt ute. Jepp samme symptomer. Får ut å sjekke.
Glenno Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Nei hadde planer om å sjekke jordingskontaktene men bilen ble dessverre stjålet før jeg fikk gjort dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå