m3e30 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 har også 5 stk orginal bbs kryssekefelger som er strøkne til den. ingen skambud,. må hentes.
3XXTouring Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 har du bilder av setene og krysseik felgene?
m3e30 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 skal ta bilder av alt imorgen viss jeg rekker det før det blir mørkt.
m3e30 Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 jepp skal ordne det. løp og kjøp folkens!! er ikke dagligdags at slike deler kommer ut for salg..
stian329 Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Som jeg skrev til deg på et annet forum, så er dette karosseriet høyst sannsynlig fullt brukbart. Har du sjekket videre slik du skrev på det andre forumet at du skulle gjøre?
Kobar Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 hvordan var d med speedometeret da? har du det med turteller til 4 sylindra motor..?
m3e30 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 har speedometer, men bensinmåleren er ikke helt pigg, måp gi et bank i dashbordet for at det skal funke, turteller, forbruksmåler, tempmåler, km måler, alt det er i 100& stand. så vidt jeg ahr hørt skal det bare være å stramme noen skruer bak på det som vanligvis løsner så skal visst bensinmåler væøre ok.
m3e30 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 er ,est intressertt i å selge hele bilen, har så mye å gjøre for tiden så er litt stress og pelle den i biter.motor går klokkrent, sportsinteriør som er 100 prosent strøkent uten slitasje. full orginal shadowline, hele fangere, linselykter, gode skjermer og panser, lille kjørecomputer, servo, hrfjærer og bilstein dempere, mye gode deler, skulle ikke tru det var så vanskelig å bli kvitt..
Kobar Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 hvor mye for hele bilen da? er det mulig å få prøveskilter og kjøre den hjem eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå