TSL Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 hvordan senkesett er dette? hvor mye senker det hva koster det og hvao får man tak i det
Soberg Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Jeg har det kan få det for 3500-.. Da jeg nok ikke blir å kjøre bilen så mye før jeg er ferdig i army'n..
TSL Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 hvor mye senker det og vilket merke er det. er det tuv papirer på det
Soberg Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Fredag er det sommer ferie så da blir det 30 dager med bilen fiksing.. Har veldig mye å gjør så får se hvor mye jeg har gjort..
Soberg Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Ja her kommer en liten update, har prøve montert det eg har av "styling" til nå. Ser bra ut men enda usikker på om eg skal bruk de sideskjørtan eg har.. Så har eg demontert fronten, prøv å rett ut fronten. Skjermen må eg nok ha ny da den e knekt to plasser.. Noen bilda:
Blekkulf Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 blir bra dette her må bare få lakka det du har av styling og fiksa frontskaden så blir det bra:)
Soberg Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Liten update: bilen var på eu- kontroll for noen uker siden for å si det sånn kom den ikke gjennom det som var feil: lys div foringer bremsene Delen er bestilt så skal se om ikke bilen blir godkjent, pappa skal gjøre det da jeg enda har 1.5 mnd igjen av førstegangstjenesten. Ellers, har jeg avtalt med oppretter som skal ta fronten, døra og kanalen... Holder på og planlegger div ting, ny motor, styling osv.. Skal holde tråden oppdatert.
Soberg Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Kom på at jeg også har kjøpt litt sånn små ting som skal på ettervært som jeg får startet på bilen for fult. M- Pedlaer med fothviler Instrumentringer Også ny emblemer og hvite skiver
Soberg Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Da er det kun 14 dager igjen til jeg er hjemme til bilen for godt, delen til eu-kontrollen ligger hjemme å venter.. Holder å prater med en der jeg skal kjøpe motor og bakaksling til, nå skal det bli bil av e30 igjen.
Jørgen Lie Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Tips til front: Bruk den frontplaten du har og monter Infinity leppe evt med cat-killer.. legger ved et bilde her.. Er "cleant" og ikke overdrevet.
S. Gunstad Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Tips til front: Bruk den frontplaten du har og monter Infinity leppe evt med cat-killer.. legger ved et bilde her.. Er "cleant" og ikke overdrevet. Digg front!
Soberg Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Ja er den fronten jeg har tenkt på, dritt pen front.
Nyb325 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Takk takk, ble ikke så mye lyd nei litt grommer ble det. Ja har kat. har planer om å ta den bort. Jeg har også simons fra katten og bakover på min, blei litt skuffa i starten men har blitt mere lyd etterhvert ikke for mye men helt passe god brumm brumm. sorry OT måtte bare
Soberg Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Joda merket det da jeg var hjemme sist da far'n min kjørte bilen at det har blitt mer lyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå