Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tusen takk, ja kan vell vær en mulighet...

JAJA da var det min tur å knuse litt bil

Var ute å kjørte i går da jeg kjørte der jeg trodde veien gikk men det viste seg at veien var flyttet og der veien gikk før var det 2 STOR steiner, da jeg så dem var det forseint. Klarte å vri bilen til høyre siden sånn at jeg ikke skulle treffe rett på men noe ble jo knust..

Fronten, skjermen, kanal, hjuloppheng og sikker fjærbeinet!!

Skal få tatt noen bilder senere.. Blir en koselig jul

Skrevet

Her kommer noen bilder..

Fronten og skjermen er det kosmetiske som må fikses/byttes(hvordan grøftlyse ikke ble knust vet jeg ikke)

Ellers er bærebroa helt ferdig, også fjærbein og tannstaget må nok byttes. Skal starte på bilen i morgen, i kveld tar vi til alkoholen..:puke:

Fronten, ser ikke på bilde men er knust:

e30(109).JPG

Skjermen er vrid inn her og rett over hjulbuen:

e30%20(110).JPG

Bærebroa:

e30%20(112).JPG

Felgen og dekke er jo også bare og kaste..

Var redd det skulle være mer men får se i morgen va vi finner ut.

Skrevet

Vis det har fått seg en trøkk i det jeg traff steinen..

Var å byttet bærebroa i går, gikk veldig greit når jeg endelig fikk av den gamle som satt godt, har startet på demontering av fortn og skjermen. Skal se om det ikke kan reddes.

Fikk sentralåsn og el,vinduene får se hvor fort jeg får startet på det.

Har også bestilt komplett senkesett.

Skrevet

Kjøpe det hos eiker, er sikkert ikke verdens beste men kosta ingen ting, og siden jeg skal lakkere hele biln osv vil det kost litt.

Noen som har kjennskap til senkesettet hos eiker?

Skrevet

Har fått satt på simons eksosn for en stund siden ser jeg glemt å skriv det, tatt av M3-speila igjen.

e30%20(107).JPG

e30%20(108).JPG

Vis noen har tips eller krav til va jeg kan gjøre med bilen nå når den skal pusses opp..

Det jeg skal gjøre er bilen skal hel lakkeres, m3 sideskjørt skal på, mtech 2 front eller riger eller annen leppe på fronten. 325 bakaksling, senkesett.

Må også montere sentrallåsn og el.vindua som jeg fikk i dag.

Skrevet

Ja det er det snart nytt år og nye muligheter.. Skal få 4hjuls kontroll på bilen på tirsdag for å sjekke om det er noe mer en bærebroa som må byttes.

Så da får vi se da, morgen blir det nok ikke gjort nå siden vi må drikke opp kvota for 2006 før 12 i dag:)

Ha et godt nytt år alle!

Skrevet

Ja har startet på bilen nå, pusset en del overflaterust fra bagasjerommet og nede på dørene.

Fikk ikke tatt noen bilder men skal få ut noen bilder i morgen blir mer da..

Skrevet

Skjer veldig lite har ikke fått tatt noen bilder engang, jobber for å få inn penger til bilen.

Har brukt litt penger på koed nå, men tar nok noen uker før jeg får det.

Bilen er på veien igjen, med en halvknust felg men kan brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...