Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er mye som skal gjøres, div styling, skivebrems, kanskje ny motor , lakkering..

Har el, vinduer og sentrallås som jeg skulle fått inn i bilen.

Skrevet

Var det som var planen ja, vis ikke har jeg jo et 528turbo prosjekt på gang så greit med deler der.. Men blir nok I E30 ja.

Mtech 2 vinge

Bakrute spoiler

Liten Boardcomputer

++ er på tur fra koed.

Har enda ikke bestemt meg hvordan front det blir..

Skrevet

Fin denne bilen, og liker planene du har for den. Hvordan ble lyden etter du monterte simonsanlegget? Merket ikke no særlig ekstra lyd i forhold til min forrige 87 325i uten kat. Regner med det er kat. på din også..

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja ingen ting skjer med bilen for tiden, jeg sitter langt oppi nord i førstegangstjeneste..

Masse bildeler ligger hjemme å venter på å komme i bilen, så vis jeg ikke kommer meg hjem må jeg nok hente bilen til våren.

Bilen står hjemme å venter.. =\

• 1 month later...
Skrevet

Ja da har jeg vært hjemme på perm, pusset bort lakk rust litt rundt, bilen blir bruk av foreldra mine så står ikke i ro..

Hentet pakken fra koed med Mtech 2 vinge,bakrute spoiler, girkule osv. Har funnet lakkere så skal starte litt når jeg kommer hjem neste gang..

• 3 weeks later...
Skrevet

Den demperforinga du viste bilde av så direkte ny ut i forhold til mine som jeg byttet her om dagen :) Der var alt av gummi borte vekk.. Forresten, skal det øverste leddet (den halvsirkel formede skiva, øverst) stå bøyd oppover eller nedover? om du skjønner hva jeg mener? Har en misstanke om at en eller annen tulling som har eid bilen før meg har satt mine opp-ned, og at det har ødelagt foringa helt.. :?

Nok OT, synd det bar av veien :(

Håper du får den i stand igjen! Var et pent eksemplar av en E30 :)

Skrevet

Ja var borte til meg tidligere eier hadde ikke satt på, hvordan vei den skal ligge husker jeg ikke i farta.

Dra hjem neste helg igjen på perm da vil det komme update med bilder tekst. Bilen vil komme tilbake pener en tidligere 8)

Soberg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var jeg kommet hjem ligger mye deler i hybelen. Skal få tatt bilder i løpe av morgen dagen.. Bilen har søstra mi lånt så må dra å se på den også i morgen.. Kommer update da..

Skrevet

Ja her kommer noen bilder av delene jeg har, var å så på bilen min står i varm garasje til søstera mi..

Blir nok å dra ditt å gjøre litt i løpe morgen dagen..

Dvd spilleren(kan selges)

deler.JPG

Mtech 2 vinge, bakrute spoiler, girkule, lakk, bmw motorsport pute:

deler%20(1).JPG

deler%20(2).JPG

El vindu, og sentral lås:

deler%20(3).JPG

Senkesett:

deler%20(5).JPG

M3 sideskjørt:

deler%20(6).JPG

Har også M3 speil(kan selges)..

Har ikke bestemt meg for hvordan front det blir enda..

Vil komme ny update om ikke alt for mange timer 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...