///MoePower Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Gratulerer da Hva er neste på lista nå som den er på veien igjen?
Soberg Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Er mye som skal gjøres, div styling, skivebrems, kanskje ny motor , lakkering.. Har el, vinduer og sentrallås som jeg skulle fått inn i bilen.
///MoePower Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Er det denne bilen du skal bruke min motor til om du kjøper? Såfall tror jeg ikke det er noen dum idè. Kommer nok til å merke litt forskjell med den ja.
Soberg Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 Var det som var planen ja, vis ikke har jeg jo et 528turbo prosjekt på gang så greit med deler der.. Men blir nok I E30 ja. Mtech 2 vinge Bakrute spoiler Liten Boardcomputer ++ er på tur fra koed. Har enda ikke bestemt meg hvordan front det blir..
TCCW Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Fin denne bilen, og liker planene du har for den. Hvordan ble lyden etter du monterte simonsanlegget? Merket ikke no særlig ekstra lyd i forhold til min forrige 87 325i uten kat. Regner med det er kat. på din også..
Soberg Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Takk takk, ble ikke så mye lyd nei litt grommer ble det. Ja har kat. har planer om å ta den bort.
Sandersen Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Pen bil synd med kræsjen da, men ordner seg nokk. Åssen syntes du e30 er og kjøre kontra e36'n da ?
Soberg Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Elsker å kjøre e30, men klart er en gamlere bil og det merke du også på "komforten"..
Soberg Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Ja ingen ting skjer med bilen for tiden, jeg sitter langt oppi nord i førstegangstjeneste.. Masse bildeler ligger hjemme å venter på å komme i bilen, så vis jeg ikke kommer meg hjem må jeg nok hente bilen til våren. Bilen står hjemme å venter.. =\
Soberg Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Ja da har jeg vært hjemme på perm, pusset bort lakk rust litt rundt, bilen blir bruk av foreldra mine så står ikke i ro.. Hentet pakken fra koed med Mtech 2 vinge,bakrute spoiler, girkule osv. Har funnet lakkere så skal starte litt når jeg kommer hjem neste gang..
Torbjørn H Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Den demperforinga du viste bilde av så direkte ny ut i forhold til mine som jeg byttet her om dagen Der var alt av gummi borte vekk.. Forresten, skal det øverste leddet (den halvsirkel formede skiva, øverst) stå bøyd oppover eller nedover? om du skjønner hva jeg mener? Har en misstanke om at en eller annen tulling som har eid bilen før meg har satt mine opp-ned, og at det har ødelagt foringa helt.. Nok OT, synd det bar av veien Håper du får den i stand igjen! Var et pent eksemplar av en E30
Soberg Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Ja var borte til meg tidligere eier hadde ikke satt på, hvordan vei den skal ligge husker jeg ikke i farta. Dra hjem neste helg igjen på perm da vil det komme update med bilder tekst. Bilen vil komme tilbake pener en tidligere Soberg
Soberg Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Da var jeg kommet hjem ligger mye deler i hybelen. Skal få tatt bilder i løpe av morgen dagen.. Bilen har søstra mi lånt så må dra å se på den også i morgen.. Kommer update da..
Soberg Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Ja her kommer noen bilder av delene jeg har, var å så på bilen min står i varm garasje til søstera mi.. Blir nok å dra ditt å gjøre litt i løpe morgen dagen.. Dvd spilleren(kan selges) Mtech 2 vinge, bakrute spoiler, girkule, lakk, bmw motorsport pute: El vindu, og sentral lås: Senkesett: M3 sideskjørt: Har også M3 speil(kan selges).. Har ikke bestemt meg for hvordan front det blir enda.. Vil komme ny update om ikke alt for mange timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå