Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var bilen godkjent :D Med stor takk til en meget snill pappa som har byttet delen som måtte til og fikset problemet med det elektriske... Så nå slipper jeg det når eg kommer hjemme til bilen om en uke.

• 3 weeks later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja lenge siden det har skjedd noe her, men siden jeg kom hjem midt i jula blir det litt vent. Men har fått fikse speedometre også funnet ut at hele bilen er full av vann :evil: Må ut med hele matta får å få tørt og finne ut hvor vannet kommer fra. Skal se om jeg ikke får ut noen bilder.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja da er bilen tør igjen stått inne i hele jula, men nå er det 3 rusthull som er funnet i gulvet. :( Lite artig, men får tatt det så vet jeg at det ikke er noe mer. Gått over hele gulvet. Så blir mest sannsynlig å stå opp tidlig å fikset det morgen, har tatt noen bilder skal legge ut i etter det.

Skrevet

Det er jeg, ble gjort fint lite i dag..

Her er noe bilder av rusten og da den sto til tørk.

e30(120).jpg

e30%20(121).jpg

e30%20(122).jpg

e30%20(123).jpg

e30%20(124).jpg

Håper på å komme meg opp tidlig i morgen å få gjort noe.

Skrevet

Ja da har eg vært og sku fiks rusten og fest platen som va jekka av.. Men når vi start å puss på rusten kom det jo selvfølgelig mer fram:evil:

Så trur eg skal la en "proff" gjør det..

Skrevet

Ja vart til at vi fikset det selv, fått startet på den har det største hullet igjen pluss et lite ved batteriet.

Håper på å få gjort det ferdig i morgen.

Noen bilder fra helga.

Fra når speedon ble fiksa:

e30%20(137).JPG

e30%20(125).JPG

Rusten som ble fiksa i dag..

e30%20(126).JPG

e30%20(127).JPG

e30%20(128).JPG

e30%20(129).JPG

e30%20(130).JPG

e30%20(131).JPG

e30%20(132).JPG

Ny froten:

e30%20(133).JPG

Det som er igjen:

e30%20(134).JPG

e30%20(135).JPG

e30%20(136).JPG

Skrevet

Neida slapp av fronten e til en honda eller nå så nei..

Da va resten av bilen tatt, skal få på litt svart godis på det siste så e den god. Må takk odd på mjølan før godt hjelp.

Starta på opprettinga av fronten og skjermen også..

Skal legg ut bilda så fort eg gidd, men e tatt med tlf så.

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har det ikke skjedd så mye med bilen siden rusten ble tatt.

Bilen er i teknisk god stand og kjøres dagelig til jobb så blir ikke så mye tid til å få gjort noe med det utvendige.

Men det siste av styling er bestilt nå og nye 16" BBS sommer felger er kjøpt inn så nå er det bare å jobbe mot våren.

Har startet med litt innvendig oppdateringer i form av stereo og div, nye 6x9 Pioneer og nytt komp frontsett skal inn pluss 2x12 sub bak, skal få tatt noe bilder når jeg har kommet i gang.

Her er noen bilder fra siste økt av rustsveisinga:

e30%20(138).jpg

e30%20(139).jpg

e30%20(140).jpg

e30%20(141).jpg

e30%20(142).jpg

e30%20(143).jpg

e30%20(144).jpg

• 1 month later...
Skrevet

Skjer veldig lite med bilen da den er i bruk vær dag.. Men i går fikk jeg det "siste" av styling. Så nå vil bilen bli satt i ro så fort jeg finner meg en bil nr.2 så jeg kommer meg til jobb..

Planen nå er å sette bilen helt i ro å få gjort den klar til lakkering, har også el. vindu og sentral lås som skal inn pluss litt annet.

Får se hvor fort jeg får startet på dette.

det som skal på er:

Den vingen

image_6503_big.jpg

Den fronten og skjørt:

image_1557_big.jpg

Den i bakruta:

image_4736_big.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg fått kommet igang med bilen, venter på noen deler fra danmark. Bytter takluka da den har tapt kampen mot rusta, pluss mer. Skal legge ut bilder og info i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...