dreaz Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe... hmm sikker hehe. tenkte m50b25 med an gang så den selv. kommer en ser på minn i morra.. sikker ikke trenger kasj;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Var ikke deg jeg sa hehe til dreaz. Gi meg lån du, så kjøper jeg bilen din. Har spurt om sikkerhet i bilen, og det var de ikke med på. Må vel skifte bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Var ikke deg jeg sa hehe til dreaz. Gi meg lån du, så kjøper jeg bilen din. Har spurt om sikkerhet i bilen, og det var de ikke med på. Må vel skifte bank. Hør med Elcon da vel. Har du fast jobb og er uten betalingsanmerkninger så er det ikke noe problem å få lån der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Okey. Skal sjekke litt rundt. Men nå har jeg ikke lyst til og selge. Bilen skal bli norgen peneste E30 til neste år. Mtech 2 og div. Lover dere. Selger aldri denne bilen. Kanskje julebordet har noe med dette og gjøre, men E30 er i mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Okey. Skal sjekke litt rundt. Men nå har jeg ikke lyst til og selge. Bilen skal bli norgen peneste E30 til neste år. Mtech 2 og div. Lover dere. Selger aldri denne bilen. Kanskje julebordet har noe med dette og gjøre, men E30 er i mitt hjerte. liker deg bedre og bedre stig! behold den du! tror ikke du vil angre på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg