Toro Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 trenger noen nye vinterdekk. 185/65-15" eller noe i den duren, men er ikke så fysen på å betale mangfoldige tusen på det akkurat nå. så trenger tips til hvem som selger billige vinterdekk... holder til i skien
Jan e34 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 http://www.megahjul.no/ hvis du gidder å dra til Oslo
haakon Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 men sjekk at de har de dekkene du skal ha på lager før du drar. venter fortsatt på de skal få inn nokian...
Paulus Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Sharif selger billigst i Norge, uten tvil Holder til i nye fine lokaler midt mellom Oslo-Gardermoen. Jeg betalte 4000 kr for 205/65 -15 Nokian Hakkapeliitta Rsi montert på bilen Kjempefornøyd!!!!!!! ///Paul
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Sharif selger billigst i Norge, uten tvil Holder til i nye fine lokaler midt mellom Oslo-Gardermoen. Jeg betalte 4000 kr for 205/65 -15 Nokian Hakkapeliitta Rsi montert på bilen Kjempefornøyd!!!!!!! ///Paul God erfaring med Johsbjerke.Konkurransedyktige priser og god service Holder til i Oslo. http://www.johsbjerkerekvisita.no/ Sharif...Njaa,skeptisk.
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Burde være straffbart å reklamere for Sharif. På civicen min satte de ikke på denne plastringen på innsiden av felgen som sentrerer felgen. Resultat bilen ristet sinnsykt over 80 kmt. I tillegg brukte de bolter med feil gjenger , samme f for dem tydligvis siden de bruker luftverktøy. Resultat ødelagte gjenger på bilen. Never again.
arneh Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Dekk spesialisten i Porsgrunn selger billigst. Betalte 7600 for 4 stk 17" BMW replica felger med 225/45 17 piggfrie dekk på.
krt_ Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Kjøpte 4 stk CONTI WINTERVIKING2 fra http://www.tevodekk.no Meget fornøyd med produktene og servicen. sparte mye penger på å bestille fra dem siden prisene er inkl frakt. Men frakten var noe lang. 2 uker faktisk, fra verdalen til narvik med tollpost globe. Så kommer montering og balansering i tilegg da, betalte 360kr her i byen
pocket Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Sharif selger billigst i Norge, uten tvil Holder til i nye fine lokaler midt mellom Oslo-Gardermoen. Jeg betalte 4000 kr for 205/65 -15 Nokian Hakkapeliitta Rsi montert på bilen Kjempefornøyd!!!!!!! ///Paul Har inntrykk av at han ikke er så veldig billig jeg. Betalte rett under 4000 for 195/65-15 Hakka Rsi ferdig montert på bil hos Dekkcompaniet på Rud i Bærum. Så med mindre man er nabo med Shariff'en så kan man like så godt spare bensin pengene og handle andre steder
|Andreas| Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Smart Club har gode tilbud på dekk (Michelin) med felg, men det er lang lang leveringstid, ca 2uker.
lagrinn Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 hva med www.dekkonline.com jeg så på vinterdekk der til min, 225.45.17 var rett over 850 kr dekket, dette er et dekk merke som heter nankang og disse er piggfrie, jeg er godt fornøyd i allefall. også får du dekkene rett på døra så må du betale omlegging og slikt vedsiden av, et pris eksempel i din klasse, 185.65.R15 med samme dekk type som jeg har koster 480kr stk dekkene mine fikk jeg etter 3 dager
Diesel power Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Burde være straffbart å reklamere for Sharif.På civicen min satte de ikke på denne plastringen på innsiden av felgen som sentrerer felgen. Resultat bilen ristet sinnsykt over 80 kmt. I tillegg brukte de bolter med feil gjenger , samme f for dem tydligvis siden de bruker luftverktøy. Resultat ødelagte gjenger på bilen. Never again. Å bruke feile gjenger der høres jo helt utrolig ut, og burde vel strengt tatt ikke gå? Regner med at Civic`en har MF12 den også? Da har du i utgangspunktet 3 valg. M12(grovgjenger), MF12x1 og MF12x1,25. Å få entret disse med feil type er en prestasjon. Jeg trodde at alle(Eurpeiske/Asiatiske) hjulbolter var levert med fingjenger, så det igjen utelukker M12. Sikker på at det ikke "bare" var Peugeot sydromet da? På mange, av fransk-kjerrene ihvertfall, går bolten fri på baksiden. Dette resulterer i at de ytterste gjengene på bolten ruster, blir dekt av bremsestøv(Tromler) og annen dritt. Hvis du da skrur denne skiten ut igjennom gjengehullet, river du gjengene, og man har fått en sur ekstrakostnad. Blir nesten samme opplegget som å skifte bremsekalipere, stag m.m. Har ikke tall på hvor mange som har kommet med bilen sin fordi "driten sitter", bolten knakk, gjengene er ødelagte osv. Dette skyldes nesten utelukkende at de prøver å skrur ut bolten, uten først å rengjøre den enden av bolten som stikker ut på baksiden.
Andreas1 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Smart Club har gode tilbud på dekk (Michelin) med felg, men det er lang lang leveringstid, ca 2uker. Er ikke Smart Clubs dekksalg en forgreining fra Eiker Motorshop, Hokksund? Kanskje de tar det raskere ved direktesalg? Eiker har pleid å ha gode priser på både løse dekk og hele felgpakker. Selv har jeg hovedsakelig benyttet meg av Johs Bjerke ( http://www.johsbjerkerekvisita.no/ ) i flere år og som holder til på Bryn, Oslo. Synes de har greie priser på dekk og felg og helt grei service så lenge du holder deg litt utenom rushen ved første snøfall. Jeg gir de pluss i margen for å henge felger (div merker + replica) på veggen slik at man kan se og røre før kjøp. Obs; Av og til har de et sett med brukte hjulpakker til salgs (som selvfølgelig aldri passer mine biler ).
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Burde være straffbart å reklamere for Sharif.På civicen min satte de ikke på denne plastringen på innsiden av felgen som sentrerer felgen. Resultat bilen ristet sinnsykt over 80 kmt. I tillegg brukte de bolter med feil gjenger , samme f for dem tydligvis siden de bruker luftverktøy. Resultat ødelagte gjenger på bilen. Never again. Å bruke feile gjenger der høres jo helt utrolig ut, og burde vel strengt tatt ikke gå? Regner med at Civic`en har MF12 den også? Da har du i utgangspunktet 3 valg. M12(grovgjenger), MF12x1 og MF12x1,25. Å få entret disse med feil type er en prestasjon. Jeg trodde at alle(Eurpeiske/Asiatiske) hjulbolter var levert med fingjenger, så det igjen utelukker M12. Sikker på at det ikke "bare" var Peugeot sydromet da? På mange, av fransk-kjerrene ihvertfall, går bolten fri på baksiden. Dette resulterer i at de ytterste gjengene på bolten ruster, blir dekt av bremsestøv(Tromler) og annen dritt. Hvis du da skrur denne skiten ut igjennom gjengehullet, river du gjengene, og man har fått en sur ekstrakostnad. Blir nesten samme opplegget som å skifte bremsekalipere, stag m.m. Har ikke tall på hvor mange som har kommet med bilen sin fordi "driten sitter", bolten knakk, gjengene er ødelagte osv. Dette skyldes nesten utelukkende at de prøver å skrur ut bolten, uten først å rengjøre den enden av bolten som stikker ut på baksiden. I følge dekkmann var det feil bolter, de måtte bytte alle sammen kostet 500 kr, og de hadde ett jævla liv med å få på de riktige boltene, reiste rett opp til Sharif og fikk tilbake de 500 jeg måtte betale for nye bolter, som sagt aldri mer. Mulig jeg forklarte meg feil det er hjulmuttere på civicen ikke bolter
Boss Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Jeg vet ikke om noen fornøyde kunder hos sharif. Ikke avbalansert rett Ikke den prisen man har fått oppgitt på tlf ikke rett dekk på bil, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå